Massale vissterfte , help


En wat leuk dat mijn reakties worden weggehaald uit dit topic terwijl ik het bij het rechte eind had met trollen van 2 gebruikers ... toch raar als je de waarheid zegt dat dit niet echt wordt gewaardeerd.
Denk dat ik mijn account hier gaat verwijderen omdat ik er niet intrap na 20 vissen overleden te zijn en dan de foto's en dan nog moeten geloven dat een LFS zoiets aanbeveeld voor een 180liter aquarium zoals een Goud aal. te ongeloofwaardelijk en zeker voor studenten in een studentenhuis van 20jaar.
Dus nog veel sucses met dit forum.
Kom nou, als je je bewust mengt in een trollen discussie dan worden alle reacties verwijderd. Als dat niet zo zou zijn dan staat jouw bericht er nog en gaat die nergens meer over. De trollen reacties zijn weg dus alle berichten die daar naar verwijzen ook en heeft niets te maken met of jij gelijk had of niet.

TS heeft naar mijn weten niets te maken met die trollen dus ik zou willen voorstellen gewoon serieus verder te gaan hier, of niet meer reageren.
 
Kom nou, als je je bewust mengt in een trollen discussie dan worden alle reacties verwijderd. Als dat niet zo zou zijn dan staat jouw bericht er nog en gaat die nergens meer over. De trollen reacties zijn weg dus alle berichten die daar naar verwijzen ook en heeft niets te maken met of jij gelijk had of niet.

TS heeft naar mijn weten niets te maken met die trollen dus ik zou willen voorstellen gewoon serieus verder te gaan hier, of niet meer reageren.
Correct verwoord en dat was dus ook onze overweging in het beheer.
 
Kom nou, als je je bewust mengt in een trollen discussie dan worden alle reacties verwijderd. Als dat niet zo zou zijn dan staat jouw bericht er nog en gaat die nergens meer over. De trollen reacties zijn weg dus alle berichten die daar naar verwijzen ook en heeft niets te maken met of jij gelijk had of niet.

TS heeft naar mijn weten niets te maken met die trollen dus ik zou willen voorstellen gewoon serieus verder te gaan hier, of niet meer reageren.
Toch ben ik ook erg aan het twijfelen of dit hele topic geen trollentopic is en die hele bak fictief is
 

Terug
Bovenaan