M
Matthijs H
Guest
Na een jaar heel veel te hebben gelezen op het forum nu toch maar eens voorstellen op het forum.
Ik heb momenteel een 60x30x30 aquarium. Begonnen als salamander aquarium vervolgens als hillstream bedoelt om uiteindelijk toch meer een jungle achtige bak te worden. Dat is ook wat ik leuk vind, blijven spelen en veranderen tot dat ik tevreden ben (voor een korte tijd 🙂 )
Fauna:
10+ Tanichthys micagemmae (Vietnamese Danio)
X Neocaridina heteropoda (Vuurgarnaal)
1 Pachytriton labiatus (Salamander)
Flora:
Bolbitis heudelotii
Cryptocoryne beckettii
Glossostigma elatinoides
Hydrocotyle verticillata
Ludwigia repens
Microsorium pteropus petit (denk ik)
Vallisneria asiatica
Het is nog al een oud aquarium vandaar al die krassen op de ruit (altijd met schuurspons gepoetst tot dat ik de filter watten ontdekte).
Ook kun je zien dat ik nog al last heb van draad alg. Ben met bio co2 en EI aan het spelen om te kijken of ik het onder controle kan krijgen.
In de toekomst wil ik naar een 100x60x50 aquarium, maar eerst moet er een nieuwe vloer in het huis dus dat zal nog wel een jaar duren.
Ik heb hier dus al veel geleerd op het forum en hoop er nog veel bij te leren.
ps. Ik stel me hier voor zodat ik een link die blijft kan plaatsen in mijn onder schift.
Ik heb momenteel een 60x30x30 aquarium. Begonnen als salamander aquarium vervolgens als hillstream bedoelt om uiteindelijk toch meer een jungle achtige bak te worden. Dat is ook wat ik leuk vind, blijven spelen en veranderen tot dat ik tevreden ben (voor een korte tijd 🙂 )
Fauna:
10+ Tanichthys micagemmae (Vietnamese Danio)
X Neocaridina heteropoda (Vuurgarnaal)
1 Pachytriton labiatus (Salamander)
Flora:
Bolbitis heudelotii
Cryptocoryne beckettii
Glossostigma elatinoides
Hydrocotyle verticillata
Ludwigia repens
Microsorium pteropus petit (denk ik)
Vallisneria asiatica
Het is nog al een oud aquarium vandaar al die krassen op de ruit (altijd met schuurspons gepoetst tot dat ik de filter watten ontdekte).
Ook kun je zien dat ik nog al last heb van draad alg. Ben met bio co2 en EI aan het spelen om te kijken of ik het onder controle kan krijgen.
In de toekomst wil ik naar een 100x60x50 aquarium, maar eerst moet er een nieuwe vloer in het huis dus dat zal nog wel een jaar duren.
Ik heb hier dus al veel geleerd op het forum en hoop er nog veel bij te leren.
ps. Ik stel me hier voor zodat ik een link die blijft kan plaatsen in mijn onder schift.