Meubel met verstelbare poten


Animali

Well-known member
Lid geworden
8 februari 2019
Berichten
93
Leeftijd
24
Hihi,

Ik vroeg mij af of iemand dat weet, waarom hebben bijna geen aquarium meubels verstelbare poten zoals een keuken? Dat zou het stukken makkelijker maken alles waterpas zetten.

Ik was gewoon benieuwd!
Groetjes
 
Ja dat zou je denk ik beter aan de fabrikant kunnen vragen. Ik heb het me ook wel afgevraagd.
 
De aquastabil heeft hier wel verstelbare poten
168991996086099579669.jpg
 
Ik heb de Aquatlantis hier en de Red Sea Reefer en in het verleden de Juwel maar dat hebben/hadden deze dus niet.
 
Ik heb de Aquatlantis hier en de Red Sea Reefer en in het verleden de Juwel maar dat hebben/hadden deze dus niet.
Dat, aqualantis, eheim, toch wel de duurdere bakken hebben het niet, vind ik bijzonder.
 
akvastabil heet het sorry, skandinavische makelij
Het gaat in dit geval ook om meer geld maar uit andere herkomst.
Ze hebben daar vast minder ikea in huis maar werkelijke natuur houten vloeren danwel eeuwenoude vikingplavuisen en daar zijn wel wat stelpoten voor benodigd om op op waterpas te komen.
16899289288571917260253.jpg
16899290123391368844665.jpg
de bak 200x60x60 staat al een tijdje stil. Maar als zo,n 2m niet waterpas staat dan stoort zo,n schuine lichtgleuf deze heeft ook een heel laag uitgevoerde lichtkap ik had er 8x39watt t5 boven.
 
Antwoord is vrij simpel; De klant wil een lage prijs, dus de fabrikant is gestopt met alles dat niet broodnodig is.
 
Schermafbeelding 2023-07-22 om 20.33.40.png

Deze heb ik er bij mij onder gelast, 8 stuks. Probleem bij houten meubels is dat je door de stelpootjes een puntbelasting krijgt op het meubel, aangezien veel meubels van spaanplaat zijn gemaakt kunnen die hier niet echt tegen.
 

Terug
Bovenaan