I
izet
Guest
Hallo allemaal,
Zoals een paar weken geleden beloofd hier wat kiekjes van mijn stellingen ect. Sorry dat het zo lang duurde, maar het was te rommelig om foto's te kunnen maken! Dus geniet van de kiekjes 🙂
Stelling 1 hebben we nu 1 maand. Heel erg blij mee!
Hier zitten bovenin 6 Glossolepis maculosus (links)
Bovenin (rechts) Platy mix en Coridoras panda.
Middelste vak links Zitten vuurgarnalen samen met anatome helena.
Midden in het midden zitten Ancistrus dolichopterus, Balck Molly en mini Japonica.
Middelste Rechts zitten Red Rilli garnalen en wat slakjes.( voor ons kogelvisje :$ )
Onderin zitten baby Cyprichromis leptosoma's.
Links bovenin zitten onze kweek vuurgarnalen.
Verder is bovenin nog leeg hier komen natuurlijk wel garnalen in!
In de middelste links onder zitten Lamprologus multifasciatus voor de kweek.
In de middelste rechts zitten Tateurndina ocellicauda een stelletje voor de kweek.
Links onderin hebben we 3x een Altolamprologus calvus deze zijn wel Te koop!
Rechts onderin is zoals jullie zien nog leeg.
Dit is onze eigen bak, We hebben hem na 1 jaar toch is even een beetje anders ingericht! Hierin zitten de Cyprichromis leptosoma's en Lamprologus multifasciatus! Heel binnenkort komt er heeel heeel misschien een julidochromis transcriptus in.
Nou ik hoop dat jullie het de moeite waard vonden om na te kijken!
Fijne avond 🙂
Zoals een paar weken geleden beloofd hier wat kiekjes van mijn stellingen ect. Sorry dat het zo lang duurde, maar het was te rommelig om foto's te kunnen maken! Dus geniet van de kiekjes 🙂
Stelling 1 hebben we nu 1 maand. Heel erg blij mee!
Hier zitten bovenin 6 Glossolepis maculosus (links)
Bovenin (rechts) Platy mix en Coridoras panda.
Middelste vak links Zitten vuurgarnalen samen met anatome helena.
Midden in het midden zitten Ancistrus dolichopterus, Balck Molly en mini Japonica.
Middelste Rechts zitten Red Rilli garnalen en wat slakjes.( voor ons kogelvisje :$ )
Onderin zitten baby Cyprichromis leptosoma's.
Links bovenin zitten onze kweek vuurgarnalen.
Verder is bovenin nog leeg hier komen natuurlijk wel garnalen in!
In de middelste links onder zitten Lamprologus multifasciatus voor de kweek.
In de middelste rechts zitten Tateurndina ocellicauda een stelletje voor de kweek.
Links onderin hebben we 3x een Altolamprologus calvus deze zijn wel Te koop!
Rechts onderin is zoals jullie zien nog leeg.
Dit is onze eigen bak, We hebben hem na 1 jaar toch is even een beetje anders ingericht! Hierin zitten de Cyprichromis leptosoma's en Lamprologus multifasciatus! Heel binnenkort komt er heeel heeel misschien een julidochromis transcriptus in.
Nou ik hoop dat jullie het de moeite waard vonden om na te kijken!
Fijne avond 🙂