Mijn aquarium project


Ja omgekeerde volgorde in op out zodat het eerst na onder moet en dan er weer uit komt boven.

Ik zal er van het weekend nog meer in doen zoals filter watten. Is het normaal dat ik zoveel bellen per seconde moet gebruiken? Ik heb overigens nog altijd geen groene uitslag op de test.
 
Ziet er goed uit, leuk ook die patrijspoorten aan de zijkant. Weet je al wat je in de bak wilt gaan houden qua bewoners?

Ja een beetje wordt voornamelijk een gezelschap aquarium. Ik heb in een kleiner aquarium een overbevolking van black molly's dus die wil ik er in doen.

En dan een schooltje neon kardinalen van een 30 st of zo en wil graag maanvissen een 6 st . Verder weet ik het nog niet misschien wat sluier guppy of zo
 
Heb je een gasbel in de reactor?

Mijn reactoren staan leeg zodat de bellen groter blijven en dus niet als mist worden mee gezogen
 
Heb je een gasbel in de reactor?

Mijn reactoren staan leeg zodat de bellen groter blijven en dus niet als mist worden mee gezogen

Hoe bedoel je leeg hij hangt onder het aquarium na de uitgang van de filter dus die staat vol met water ik zie ook niet echt bellen in de reactor behalve als ik hem absurd hoog draai dan gaat die bruisen.

Maar ik heb hem nu de hele dag op 3 bellen per seconde en hij blijft nog blauw. Heb de tester bovenin gehangen daar moet die toch zeker wat meten.
 
Met leeg bedoel ik zonder bioballen oid, gewoon alleen water en CO2

Maar zolang er geen gasbel in komt is ie niet verzadigd.

Kan jij de werkdruk van je CO2 set instellen?
 
Nee ik geloof het niet ik heb er een paar bioballen in zitten. De druk kan ik niet instellen. Die staat op 800psi. Tenminste er zitten 2 kruisschroefjes achterop de meters maar dat is volgens mij niet om de druk in te stellen
1537462717375268259844.jpg
 
Met leeg bedoel ik zonder bioballen oid, gewoon alleen water en CO2

Maar zolang er geen gasbel in komt is ie niet verzadigd.

Kan jij de werkdruk van je CO2 set instellen?
Ik zie wel af en toe een kleine bel 2 cm ongeveer van onder in de reactor naar boven gaan best snel
 

Terug
Bovenaan