G
guppie100 zei:het is een ciano80 heb al meer planten ingezet en die twee stenen rechts ook verplaats maar dan naar links
groet:guppie100
Pirke64 zei:Meer planten zal inderdaad de bak goed doen, bovenstaande foto is nog erg kaal.
Succes!
guppie100 zei:
guppie100 zei:misschien is hij een beetje te wazig maar tja had meteen gemaakt toen de planten er in zaten
ik vind het echt leuk dat je zo enthousiast bentC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:misschien is hij een beetje te wazig maar tja had meteen gemaakt toen de planten er in zaten
Het is al een vele beter aquarium geworden, je kan het verschil heel goed zien met je vorige foto's. Het is nog wat wazig omdat je aquarium nog even tijd nodig heeft om in te draaien, en achtera komt dit wel helemaal goed. Veel succes! Ben benieuwd naar het vervolg!
guppie100 zei:ik vind het echt leuk dat je zo enthousiast bentC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:misschien is hij een beetje te wazig maar tja had meteen gemaakt toen de planten er in zaten
Het is al een vele beter aquarium geworden, je kan het verschil heel goed zien met je vorige foto's. Het is nog wat wazig omdat je aquarium nog even tijd nodig heeft om in te draaien, en achtera komt dit wel helemaal goed. Veel succes! Ben benieuwd naar het vervolg!
haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Hier past geen echinodoris in. Ja,toch, een lage plant.
Die wordt zo 50 cm breed boven, en 40 hoog.
O< dit is de Ciano 80 niet?
guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
😀leuke vissen en ik ben nu zo bang voor jouBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
Bertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
guppie100 zei:
guppie100 zei:leuke vissen en ik ben nu zo bang voor jouBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
guppie100 zei:leuke vissen en ik ben nu zo bang voor jouBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
eigenlijk wal ik de smiley tegelijk doen maar dat ging nietC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:
?
was een grapje haha lolBertus zei:guppie100 zei:leuke vissen en ik ben nu zo bang voor jouBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
Waarom? Hoeft niet hoor, doe geen vlieg kwaad.
2 vliegen misschien, of meer. 😉
guppie100 zei:was een grapje haha lolBertus zei:guppie100 zei:leuke vissen en ik ben nu zo bang voor jouBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
Waarom? Hoeft niet hoor, doe geen vlieg kwaad.
2 vliegen misschien, of meer. 😉
C�dric Vleminckx zei:Bertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
Wow, wat een mooi aquarium!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.