Topicstarter
Topicstarter
guppie100
Guest
o ja ze kunnen echt heel groot worden hoorBertus zei:Mooi, he. Rechtse is moederplant, Echinodorus Ozelot.
nu kindjes verwijdert, .
o ja ze kunnen echt heel groot worden hoorBertus zei:Mooi, he. Rechtse is moederplant, Echinodorus Ozelot.
nu kindjes verwijdert, .
ik ga ze wel binnenkort kopen zijn wel heel mooiguppie100 zei:is een echinodorus er bij heel mooi of niet in mij aquaruim
bedankt ja klopt kijk ook uit met die magneet ding hoor blijf me volgen dan zie je binnenkort nog meer foto`sTom_ zei:Hoi!
Gooi er maar lekker cabomba, waterpest, of belgisch groen in. Dat groeit als een malle!
En kijk uit met die algenmagneet dat er geen steentjes tussen komen!
Supervet aquarium man!
waterpest groeit echt heel hard wat is Belgische groen voor plant eigenlijkTom_ zei:Hoi!
Gooi er maar lekker cabomba, waterpest, of belgisch groen in. Dat groeit als een malle!
En kijk uit met die algenmagneet dat er geen steentjes tussen komen!
Supervet aquarium man!
guppie100 zei:ik ga ze wel binnenkort kopen zijn wel heel mooiguppie100 zei:is een echinodorus er bij heel mooi of niet in mij aquaruim
maar de groene is wel mooier dan de rode vind ik natuurlijker vind ik mooierbiljoenblik zei:guppie100 zei:ik ga ze wel binnenkort kopen zijn wel heel mooiguppie100 zei:is een echinodorus er bij heel mooi of niet in mij aquaruim
Leuk dat de aquariumhobby je zo goed bevalt.
In het begin is het zeker goed om wat snelgroeiende waterplanten erin te doen.
Dan wordt het water sneller goed.
Daarna kun je er mooiere sierplanten in zetten, zoals de Echinodorus.
Deze planten heb je in rode en groene soorten. Kijk wel uit dat je de klein blijvende soorten neemt.
Ik heb een Echinodorus Bleheri gehad, deze groeide mijn aquarium uit.
Veel plezier, en ik zal je vaker bezoeken.
wat voor echinodoris is ditBertus zei:guppie100 zei:haha klopt opa Bertus maar je bent ook wel oud aan het worden niet stom bedoeld hoorBertus zei:Al lekker vol,hoor.
Hier past geen echinodoris in. Ja,toch, een lage plant.
Die wordt zo 50 cm breed boven, en 40 hoog.
O< dit is de Ciano 80 niet?
groet:guppie100
Pa maar op jij.😀
foto 1.
![]()
algeneter12 zei:Inderdaad oppassen met die poelslakjes, als je eitjes ziet gelijk verwijderen. Kunnen een lelijke plaag worden. Verder leuke bak man! Probeer eens wat meer diepte te maken door de lange planten meer achteraan te zetten. Ga zo door 😉![]()
guppy5 zei:Ziet er mooi uit 🙂
pas wel op met de kreeftjes bij de visjes 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.