Wat is er nieuw

Mijn corydoras overlijden 1 voor 1

Lid geworden
15 oktober 2020
Hallo, ik heb veel op het internet gezocht maar ik kon niet vinden wat er aan de hand is. Ik heb 3 week geleden 18 Sterbai corydoras in mijn aquarium gezet (350L) met als enige mede bodembewoner L168. Elke week vind ik 1 of 2 corydoras die overleden zijn met af en toe kapotte vinnen maar verder niks bijzonders. Op 1 na die wat groter is is de rest best licht van kleur. Soms 'schuren' ze de kieuwen door het zand maar niet veel. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Aquarium: 350L
Vissen: Kardinaaltetra, Keizertetra, Sleutelgatcichlide, L168
Waterwaardes zijn goed want de andere vissen hebben geen problemen
1675456953189.jpeg

Hallo, ik heb veel op het internet gezocht maar ik kon niet vinden wat er aan de hand is. Ik heb 3 week geleden 18 Sterbai corydoras in mijn aquarium gezet (350L) met als enige mede bodembewoner L168. Elke week vind ik 1 of 2 corydoras die overleden zijn met af en toe kapotte vinnen maar verder niks bijzonders. Op 1 na die wat groter is is de rest best licht van kleur. Soms 'schuren' ze de kieuwen door het zand maar niet veel. Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Aquarium: 350L
Vissen: Kardinaaltetra, Keizertetra, Sleutelgatcichlide, L168
Waterwaardes zijn goed want de andere vissen hebben geen problemen
Bekijk bijlage 355838

Hoi,

En wat zijn de waterwaardes dan?

Hoi,

En wat zijn de waterwaardes dan?
Hallo, ik weet alleen dat de PH 7.5 is ik heb verder geen watertests. Als het iets is waar alleen corydoras last van hebben kan dat maar er is geen verschil voor en na de corydoras bij de andere vissen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan