Mijn eerste 70 liter gezelschap bak! :) (1 Viewer)

Jespersoufle

New member
Lid geworden
11 aug 2019
Leeftijd
21
Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Jesper, ik ben 21 jaar jong en ik ben nieuw in deze hobby. Sinds vorige week heb ik mijn eerste aquarium gekocht, en vandaag kon ik er de eerste visjes in kwijt! :)

de (populatie) bestaat uit:
1 gup man
2 gup vrouw
2 ancistrus goud s

ik ben erg benieuwd wat voor soort de man gup is, kan iemand mij daarmee helpen? Ik zal even wat foto’s bijvoegen van de bak en de vissen. Alvast bedankt en tot snel in de reacties! :)

Bijlagen

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Website
andijkernieuws.net
Welkom Jesper..
In een week al vissen toegevoegd is vragen om problemen, veel verversen en meet de NH3/4 en de NO2 als je een van beiden meet dan snel 50% verversen anders hebben je vissen een kort leven.

TonHageraats

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
30 aug 2011
Leeftijd
65
Website
andijkernieuws.net

TS
Jespersoufle

Jespersoufle

New member
Lid geworden
11 aug 2019
Leeftijd
21
Sinds vorige week maandag draait het aquarium. Ik heb er 28 ml aqua start voor gebruikt bij het opstarten en 4 ml per 1 liter water bij het verversen van het water. Morgen is dit dus 2 weken :)

Friesian

Well-known member
Lid geworden
9 feb 2020
Hallo Jesper.

Welkom en gefeliciteerd met je investering in een leuke hobby. Als aanvulling op Ton. Voordat je vissen in het aquarium doet moet je je bak 4 weken laten draaien.

En er mogen best wat meer planten in, zuurstof planten..snelle groeiers

TS
Jespersoufle

Jespersoufle

New member
Lid geworden
11 aug 2019
Leeftijd
21
Hallo Jesper.

Welkom en gefeliciteerd met je investering in een leuke hobby. Als aanvulling op Ton. Voordat je vissen in het aquarium doet moet je je bak 4 weken laten draaien.

En er mogen best wat meer planten in, zuurstof planten..snelle groeiers