Mijn fotografie


Om de nieuwe werkweek met een goed humeur te starten, 3 nieuwe foto's :foto::foto:
Een zweefvlieg, kop van een grote sprinkhaan en een langpootspin.



024.jpg


025.jpg


026.jpg
 
Ik vind het ongelooflijk hoe je het op de foto krijgt. Zo mooi heb ik macro's van insecten nooit gezien!

Het lijkt wel of die spin je vanuit een ooghoek bang aan kijkt haha. En dat een sprinkhaan nageltjes had wist ik ook niet. En dat drolletje er naast :D lijkt nou zo groot.
Facetogen zijn toch een wonder waarvan ik me afvraag waarom facetogen vaak zo enorm groot zijn.
 
Schitterende foto's!! Maar ga nu wel wat bussen insectenspray kopen :D
 
Heb je al eens vermeld welk materiaal je hier zo voor gebruikt?
 
Heb je al eens vermeld welk materiaal je hier zo voor gebruikt?
Ja hoor, denk dat dit hier hogerop al eens vermeld is geweest.
Canon 7D Mark II
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM soms met tussenringen en macroflitser op de lens om nog duidelijker details te krijgen, maar dan nog moeilijker scherp te krijgen. Dan spreekt de ervaring.......en zeeeeeeeeeeeer vaste hand.
Scherpstelling.....hier spreken we dan over millimeter.
En vooral, geduld, veel geduld want die beesten zitten niet stil.
 
Van die beesten moet ik niets hebben maar de foto s zijn wel schitterend hoor.
 
GEWELDIG!
 
Prachtig allemaal :r
 
Prettig weekend iedereen, 4 nieuwe foto's
Een vlinder, de facetogen van een vlieg, de ogen van een waterjuffer en de waterjuffer zelf. Enjoy the weekend......:foto::foto::foto:
027.jpg


028.jpg


029.jpg


030.jpg
 
Het blijven prachtige plaatjes Gino!
 
Lijkt wel of die Waterjuffer is verchroomd, prachtig!
 
Wonderlijk! Mooie pluizebol zeg. Normaal heb je er geen idee van.
 
Mooi werk :foto:
 
Mooi hoor, ook om ze zo in detail te zien.
Blijft iets liefs houden.
 
Mooie foto s weer Gino.
 
Prachtig! dat pluizenbolletje helemaal :D
 
Waaw, na snap ik waarom het zo heet. Erg mooie foto's trouwens :thumbs:
 
Wat een ongelooflijke foto's zeg! Echt knap werk. Ben benieuwd naar nieuwe foto's! volg.
 
Wauw, mooie kleurtjes.
 
wauw mooi. net die beesten van The Mummy :D
 
Mooie foto's weer van een mooi beestje. Ook bij deze is het net alsof die lacht :)
 
Wat een schitterende foto's, echt genieten! Als kind probeerde ik ook eens parende waterjuffers te fotograferen, maar ik kwam niet verder dan een wazig groen kiekje. Ik ben dol op insecten, vind ze fascinerend, en zoals jij ze fotografeert is echt fantastisch. Ik ben meteen fan, blijf je volgen!
 
Lekker stuifmeel smullen :foto::p

048.jpg
 
De vliegmier, leeft maar enkele uren. Paren en doodgaan........wat een leven :stars::stars:

049.jpg


050.jpg
 
Dat is te zeggen... de mannetjes! De vrouwtjes gaan na paring zonder vleugeltjes verder en moeten een nest beginnen. Hun hele verdere leven eitjes leggen ( en bediend worden) :D
 

Terug
Bovenaan