Wat is er nieuw

Mijn nieuwe (optic white) bak (dangermind)

• Onderwerp starter Onderwerp starter dangermind
  • Startdatum Startdatum
D

dangermind

Guest
Hi iedereen!

Na jaren lang inactief geweest te zijn hier, leef ik hier weer! Ik heb een nieuw meubel gehaald (Juwel rio 120 zwart meubel) met daar op een ILA optic white 60x40x40 aquarium (Heb ik binnen maar door PostNL gesloopt, dus ik wacht nu op een nieuwe). Daarboven komt een Chihiros A601 Plus (is onderweg). Als filter wil ik een Oase filtosmart thermo 200 (moet ik nog bestellen). Ik heb voor co2 ook al een Aqua Noa basic 2 drukregelaar en magneetventiel. Als bodem gebruik ik ADA Amazonia 2.

Nu heb ik eigenlijk nog geen flauw idee hoe ik de aquarium wil inrichten, en ga dus nog even zoeken naar inspiratie hier op het forum.
IMG_20190630_211149.jpg

Foto van de schade: Deze durf ik dus niet te vullen haha. Er zat schuim in de hoeken, daaromheen nog 5cm bubbelplastic, en nog bedekt met platen piepschuim. Overal.papiertjes met pasop breekbaar glas. Je kon er met een hamer naar gooien en hij bleef heel. Maar PostNL presteert het alsnog een hoek te vermorzelen haha.
IMG_20190626_174339.jpg

Er is veel veranderd hier, eerst 2 mega advertenties naar beneden scrollen voordat ik mijn bericht zie, en vervolgens weer door 2 mega advertenties scrollen voordat ik de reacties zie. Is er geen manier dit uit te zetten? Soort van premium member worden voor een paar euro ofzo? 🙂

Ook sorry dat mijn schermnaam niet in de titel stond, het regelement is ook veranderd haha

Als je donateur word zie je geen reclames, of je installeert uBlock origin, is gratis en dan zie je ook geen advertenties

De lamp is er, ik wacht nog steeds op de nieuwe bak, dus moet helaas nog even geduld hebben
IMG_20190718_184543.jpg

Foto van de schade: Deze durf ik dus niet te vullen haha. Er zat schuim in de hoeken, daaromheen nog 5cm bubbelplastic, en nog bedekt met platen piepschuim. Overal.papiertjes met pasop breekbaar glas. Je kon er met een hamer naar gooien en hij bleef heel. Maar PostNL presteert het alsnog een hoek te vermorzelen haha. Bekijk bijlage 275519
Ja voor zoiets zou ik toch zelf de moeite nemen om hem ergens op te halen. Zulke dingen versturen is niet handig.

Mag ik vragen waarom je voor een A601 heb gekozen?
Ik heb voor de a601 plus gekozen vanwege de prijs kwaliteit verhouding. De plus variant omdat een normale te weinig licht geeft voor de diepte van de bak, de plus variant is breder en heeft 5 rijen leds ipv 3.

Ja voor zoiets zou ik toch zelf de moeite nemen om hem ergens op te halen. Zulke dingen versturen is niet handig.
Was via een webshop van een kennis van me. Heb zelf geen auto, en 2 uur treinen met een zware glazen bak is niet handig 🙂

Ik heb voor de a601 plus gekozen vanwege de prijs kwaliteit verhouding. De plus variant omdat een normale te weinig licht geeft voor de diepte van de bak, de plus variant is breder en heeft 5 rijen leds ipv 3.
Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De + geeft wel 9600 lumen op je 96L. Dus maar goed dat er een dimmertje bijzit.:thumbs:

Was via een webshop van een kennis van me. Heb zelf geen auto, en 2 uur treinen met een zware glazen bak is niet handig 🙂
Nee idd maar met de post is ook niet handig. Laat ze dan een koerier inschakelen voor zulke ladingen. Hoort een webshop toch wel te weten.

Nee idd maar met de post is ook niet handig. Laat ze dan een koerier inschakelen voor zulke ladingen. Hoort een webshop toch wel te weten.
Dit was ook het grootste formaat dat ze verzenden. Maar we hebben er beide van geleerd, gelukkig vergoed de PostNL het omdat er heel groot op stond breekbaar glas.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan