Wat is er nieuw

Mijn vissenbak 55L [timbolina]

• Onderwerp starter Onderwerp starter timbolina
  • Startdatum Startdatum
T

timbolina

Guest
Zie hieronder mijn 55L vissenbak.

Volgende vissen zitten er momenteel in:
5x Corydoras
4x Black Mollies
8x Neon Tetra's

Dit is mijn eerste aquarium, niet zo mooi als de meeste aquascape bakken die ik hier heb gezien, maar denk wel dat hij er prima uit ziet!

Voorzien van alle attributen.

Mocht iemand nog tips & tricks hebben hoe ik mijn bak misschien kan verbeteren/opleuken dan is dat altijd welkom!

fjty1Me.jpg

Op zich een leuke bak maar staan een paar planten in die niet in het aquarium thuis horen,dat grasachtige plantje links en die met witte randen aan de bladeren rechts.
Met iets minder grind en een hoger waterniveau zit er ook wat meer water in de bak want schat dat het nu nog geen 30 liter zal zijn.

Hoi John! Bedankt voor de feedback. Waarom horen die 2 planten er niet in thuis? Dan weet ik voortaan waar ik op moet letten 🙂. Is misschien inderdaad niet verkeerd wat grind er uit te halen. Dankjewel!

Leuk bakje maar zoals John al opmerkt hebben ze je niet allemaal goede planten verkocht. Veel plezier van je bak verder natuurlijk.

Dank! Zal er vandaag gelijk even een alternatief voor gaan zoeken 🙂.

Leuk bakje hoor! Voeg je CO2 toe?

En jammer dat er kamerplanten worden verkocht als waterplanten, vind ik jammer van de winkel... maar ja, aldoende leert men (;

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan