Wat is er nieuw

Mijn Volga 450 door Romeo

Mooie vissen en die mooie hond :smitten::smitten:Pracht exemplaar lijkt wel wat op mijn oude helaas overleden friese stabij
 
Mooie foto s Wout en vooral die van de hond. Hoe oud is hij of zij?
Romeo 😁
Zoey is nu 2,5 jaar oud en nu iets langer dan een jaar bij ons. We hebben haar n beter leven gegeven na n bijzonder slechte start van haar leven. Rookflat en uitgelaten op t balkonnetje. Kregen n muilkorf en n blafband mee. En als toetje woog ze maar 12kg, tegenover 22 nu.

We noemen haar oprecht de bofkont van 2022 en ze brengt veel vreugde aan ons gezin.

Zo leuk!
 
Mooie vissen en die mooie hond :smitten::smitten:Pracht exemplaar lijkt wel wat op mijn oude helaas overleden friese stabij

Het is n kruising tussen n Stabij en n Dalmatiër. Onwijs intelligent!
 
Romeo 😁
Zoey is nu 2,5 jaar oud en nu iets langer dan een jaar bij ons. We hebben haar n beter leven gegeven na n bijzonder slechte start van haar leven. Rookflat en uitgelaten op t balkonnetje. Kregen n muilkorf en n blafband mee. En als toetje woog ze maar 12kg, tegenover 22 nu.

We noemen haar oprecht de bofkont van 2022 en ze brengt veel vreugde aan ons gezin.

Zo leuk!
Wat goed dat jullie haar gered hebt want dat kun je wel stellen denk ik 👍👍:petjeaf:
 
IMG-20240928-WA0039.jpeg


Tijdje terug dat ik wat gepost heb maar inmiddels is zowel de bak als t bestand best wel aangepast.
T grote stuk hout is er alweer even uit want die bleek de oorzaak van veel problemen. Er zat rot in en dat zag ik terug in mn waardes en filter vooral.

Vandaag hebben wat ancistrussen een nieuw onderkomen gekregen bij een collega en is de groep ellioti's ook verhuisd.
Heb er een school maanvissen en een tweetal blauwe acaras voor terug genomen.

Even zien wat de toekomst verder brengt
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan