Wat is er nieuw

mijn vrouwtjes gup

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kimske13
  • Startdatum Startdatum
K

Kimske13

Guest
Hallo ik heb nog niet super lang guppies maar 1 vrouwtje is sowieso zwanger. Maar nu is ze 2 of 3 dagen geleden bevallen van maar 4 guppies, 1 levend en 3 doden. Hoe kan dit? Ze zat gewoon bij de anderen in het aquarium. Zouden er nog meer volgen?

Hallo Kimske.
Je vragen zijn allemaal lastig te beantwoorden.
Misschien wel door stress oid?

Okee dat zou dus kunnen. Nu heb ik nog een vraagje ik heb nog een vrouwtje die is ook best dik maar ze is niet zwart bij haar achterste maar oranje hoe komt dit?? Of verschilt dit per gup?

Een zwarte plek is idd het kenmerk,misschien is het in dit geval wel poep wat je ziet zitten.
Hoe groot is je bak en heb je veel vissen?

Ik heb 6 vissen (2 mannetjes en 4 vrouwtjes) en ong een 15 tot 20 liter bak

En ik zit hier nog maar net op dus vandaar deze vraag: Hoe kun je een foto toevoegen om te versturen?? Ze zit nu in een aparte kom dan kun je haar even zien. Kun je makkelijker oordelen denk ik.
Groetjess

Het lukt niet mijn foto is te groot ofzo?? Kan ik hem kleiner maken?
Groetjess

Hoelang is een gup ongeveer zwanger?? En is het zo dat als een vrouwtjes gup 1 hele dag bij een mannetjes gup zit ze dan meteen zwanger is of werkt het zo niet?

Groetjess

In zo n klein bakje horen eigenlijk geen Guppen hoor maar die is meer geschikt voor leuke garnalen bijvoorbeeld.
Een Gup moet zeker in een 60cm bak vindt ik. Misschien zijn de andere jongen opgegeten.

Dat zou kunnen ja, dat met die foto's krijg ik nog niet voor elkaar of kan dat niet op de tablet?? Ik kijk zo even op mijn computr.
Bedankt voor al de reacties
Groetjess

Het probleem is dat ik als ik foto's wil plaatsen Ik van alles moet downloaden. Dus sorry ik kan jullie geen foto laten zien. Ik wou wel graag weten wat jullie ervan zeiden; of ze nog zwanger is of niet.

Groetjess

Als je jongen ziet dan kan het enkele uren duren voordat ze alle jongen heeft geworpen maar na een dag is ze dus echt niet meer zwanger lijkt me zo.
Wel kan een Gup sperma opslaan en dus weer "zwanger" worden zonder contact met een man.

Okee, jaa dat had ik ook gehoord dat mon maar ik heb wel een angst idee om je de foto te laten zien, om hem als icoon te doen maar hoe kun je een foto kleiner maken want hij moet een bepaalde groote enzo hebben.

Groetjess

Maar het was dus zo, op een avond dacht ik een baby gup liggen maar wist het niet zeker dat was volgens mij dinsdag of woensdag. Toen zag ik zondag weer met daglicht en zag ik dat het dus wel een baby gup was. Toen heb ik de bak doorzocht en vond ik er dus nog 3 die er volgens mij al even dood lagen want de ogen waren helemaal zwart. Ik had haar dus in de gaten gehouden. Zondag leek het wel of ze wee�n haar dus dacht ik nu zal de rest wel volgen. Langzamerhand hield het op een nu is er nog niks gekomen. Help!!! Wat moet ik doen en kan het zo zijn dat er maar 4 in totaal uit kunnen komen?? Ik weet niet de hoeveelste name het van haar is want ik heb haar gekocht toen ze al volwassen was. (Lang verhaal ;))

Groetjess

Lastig ja en je weet natuurlijk niet of ze meer heeft geworpen omdat die wellicht opgegeten zijn.
Ik zou even rustig afwachten want veel kun je er niet aan doen denk ik.

Het zou dus kunnen dat ze nog meer gaat werpen??
Of zit er eigenlijk al teveel tijd tussen.
Groetjess

Ze is Nog best wel dik en heeft een zwart achterste dus zou ze nog kunnen werpen??

Groetjess

Mijn gup is op dit moment aan het bevallen, bedankt voor de tips

Groetjess

Guppy's

Hallo allemaal,
ik heb een paar vrouwtjes guppies en 1 daarvan is gisteren bevalen.
En andere is nu erg dik maar is in plaats van zwart, oranje bij haar achterste.
Hoort dat zo bij haar of is het iets anders??

Jaa okee dat kan het dus zijn maar ze is nu wel veeel dikker dsn mijn gup die laatst bevallen is, hoe komr dat??

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan