Nicolientje-W
Well-known member
Als je 2 legholen in je bak doet zal je ancistrus stoppen met graven, zandbodems zijn juist ideaal bij deze vissoort
Hmmm, ik zag eregisteren inderdaad wel een vervelling liggen.Wat betreft de japonica garnalen: ze kunnen zich ook terugtrekken om te vervellen. Ze zitten heel graag op/onder/achter hout en zijn dol op draadalg.
Ik wil het aquarium toch gaan aanpassen en kan ook de rand voor de grote stenen helemaal zandbodem maken, want hij veegt nu de Monte Carlo compleet onder of dit deel een stuk ophogen.Als je 2 legholen in je bak doet zal je ancistrus stoppen met graven, zandbodems zijn juist ideaal bij deze vissoort
Oh ja, duh!Je kan van Easylife Fosfo kopen om het op te hogen want de po4 is erg laag inderdaad. Weet je zeker dat die geen 0,5 is?
Of je maakt een stockoplossing met kaliumfosfaat.
Het is effectiever als je een stuk courgette aan een vork in je bak gooit, dag later zit dat ramvol slakken
Volgens mij zijn dit Poelslakjes en ik weet niet of die daar gauw opaf komen.Het is effectiever als je een stuk courgette aan een vork in je bak gooit, dag later zit dat ramvol slakken
Ha! Dat is een goeie tip.Ik heb mijn slakkenplaag uitgeroeid met Anentome helena slakken. Vijf stuks in een 240 liter bak en 3 maanden later had ik een hele zak vol lege slakkenhuizen
Hier wel althansVolgens mij zijn dit Poelslakjes en ik weet niet of die daar gauw opaf komen.
Nee, dit is een Eheim.Heb je een oasa filter? Hoe maak jij die schoon zo, of haal je die elke keer uit het meubel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.