Mogelijke verkoop visbestand


globe80

Member
Lid geworden
4 maart 2009
Berichten
19
Locatie
Vuren
Na lang wikken en wegen, en pijn in het hart, ben ik voornemens om met mijn aqarium te stoppen.
Alleen daarmee komt de vraag; Wat is een redelijke prijs voor mijn complete visbestand?

Visbestand:
6x Pterophyllum sp Rio Nanay, zie foto's. (Waarvan 1 bewezen koppel). Vissen zijn gekocht bij Jos Hut en zijn van kweek 09-2016
1x L134 (Ook via een hobby kweker, verder details niet beschikbaar)

6x Carnegiella strigata (marmerbijlzalm)
13x Hemigrammus rhodostomus (Roodkopzalm)
3x Otocinclus
1x Ancistrus dolichopterus (~12cm)
 

Bijlagen

  • Pterophyllum sp Rio Nanay_1.JPG
    Pterophyllum sp Rio Nanay_1.JPG
    77.7 KB · Weergaven: 266
  • Pterophyllum sp Rio Nanay_2.JPG
    Pterophyllum sp Rio Nanay_2.JPG
    116.5 KB · Weergaven: 271
Paar tientjes hoogstens, op meer zal het niet uitkomen.
vissen verkopen op MP is een hel.... ik heb meermaals vissen erop gezet

bieden -> totaal geen reactie

gratis -> 10 reacties binnen een uur...

als je er wat voor krijgt zal het hoofdzakelijk voor de Pterophyllum zijn.

PS: en dan heb ik het nog niet over de personen (meerdere inderdaad) die vragen of je de vissen ook "ff" kan brengen 120 kilometer verderop...
 
Paar tientjes hoogstens, op meer zal het niet uitkomen.


als je er wat voor krijgt zal het hoofdzakelijk voor de Pterophyllum zijn.
Hmm nee niet voor een kweek van 4 jr terug.
Dat is niks meer waard.
 
Misschien kun je de vissen ruilen voor iets anders bij een aquariumzaak.
 
Misschien kun je de vissen ruilen voor iets anders bij een aquariumzaak.

Dit is denk ik nog de beste optie als de lfs dat tenminste wil. Op MP zal je inderdaad ze moeilijk kwijtraken en wil men voor een dubbeltje op de eerste rang.
 
Op zich ook wel logisch.
Meestal moet je ver rijden en dan kun je net zo goed naar de lfs op de hoek.
 
Zelf ook meerdere keren mijn bak leeg gemaakt en 'verkocht' maar dan ben je eigenlijk meer opzoek naar een betrouwbare nieuwe eigenaar dan dat je kijkt naar de centen. In jouw geval zou ik blij zijn als ik een enthousiaste hobbyist kan vinden die verder wil met jouw visbestand.
 
  • Leuk
Waarderingen: FRMB
Pterophyllum sp Rio NaeNae
 
Globe 80
Ik heb in pricipe wel interesse in 2 Van jou vissen,ik heb zelf de red-back,en in alle eerlijkheid zijn er van de 7 aangekochte vissen tja 5 over.Heb verder ook geen enkel idee hoe liefhebbers van scalare aankijken tegen verschillende soorten in een aquarium,ja discusvissen kunnen we aardig mixen, maar maanvissen,, geen idee, lees daar ook niets over.

Maakt ook niet uit maar met meer als 2 vissen,wil ik eigenlijk weer de grens trekken.Puur om weer in de juiste hoeveelheid te zitten.
Het koppel, ach de prijs daar komen we wel uit, maar als je deze op een andere manier kwijt kan ook goed.

Laatste vraag, hoe hoog zijn de vissen.Met een geplaatste foto maak je mij al helemaal blij.We wachten af.Kun je ze in een keer kwijt bij een liefhebber,,ook goed,misschien beter.
gr.bert
 
Was weer iets te snel met een reactie, zonder eerst eens de naam opgezocht te hebben. Het lijkt te gaan over de altum, nou,,sorry maar deze vissen zijn in de tijd die ze nu inmiddels jong/oud zijn niet op volledige grote, verkeerde beslissing van mij om zo snel positief te antwoorden.

Moet het dus maar zoeken in de Red-back.En het daarbij houden.
 

Terug
Bovenaan