Mooie zwarte achterwand?


20190427_152920.jpg


Ik denk dat ik niet mag klagen. ;)
Ik had wel 4 lagen nodig om het goed dekkend te krijgen, maar het is nu dan ook zwarter dan zwart.
Met één potje kun je met gemak 3 achterwandjes van 70L bakken doen.
Let er wel op dat je het goede type rollertje koopt, steenmuur werkt niet zo goed.

Bedankt voor de tips iedereen, Verven kan ik iedereen aanraden!
 
Optie 2: Zwart Plakfolie

De tweede optie is bij de bouwmarkt een vel zwart plakplastic kopen. Knip het op maat. Met wat water en een klein beetje zeepsop maak je het glas nat. Plak de folie stukje voor stukje op het glas en wrijf het water er achter vandaan met een doek of wisser. Als het net is opgeplakt zie je allemaal belletjes en een wat blauwige kleur....dat verdwijnt in de loop van een paar weken als het water langzaam verdampt. Na een paar weken is hij geheel zwart.

Is dat plakplastic nog een beetje te verwijderen? Als je het wilt veranderen of uiteindelijk toch ontevreden bent?
 
Is dat plakplastic nog een beetje te verwijderen? Als je het wilt veranderen of uiteindelijk toch ontevreden bent?

Nog nooit geprobeerd maar het zit niet vastgeplakt. Het is er gewoon met water tegenaan gezet. Lijkt me dat het vrij eenvoudig te verwijderen zou moeten zijn.
 

Terug
Bovenaan