morgen weer regenbogen


F

fctwente

Guest
Morgen komen weer regenbogen in mijn aquarium, namelijk de melanotaenia maccullochi uit de harvey creek als het goed is.

Komen ze morgen leveren aan huis en hopelijk zijn ze al aardig groot, even afwachten en wordt vervolgd :D
 
wow, leuke vissen. Waar heb je ze besteld?
Ik heb de vissen ook pas, maar ben er achter gekomen dat het de Melanotaenia australis is ipv de Melanotaenia Maccullochi,
ook een mooie vis en lijken ook wel op elkaar.
 
Ik heb besteld bij corydora.nl staan fotos bij, even afwachten hoe ze eruit zien.
Vanmiddag tussen 2 en 4 uur worden ze geleverd als het goed is.

Foto's komen altijd hansopje&ludger.
 
Ook zeer mooie vissen die jij hebt sandervis.
 
fc twente, daar heb ik ze ook vandaan, dus je zal ook wel de australis krijgen. Corydora besteld ze bij een groothandel in Belgie.
Nu zijn de Melanotaenia australis, ook prachtige vissen hoor, maar als je echt de Maccullochi wilt hebben dan zal je ze ergens anders moeten halen.
 
Ik heb ze binnen en inderdaad het zijn de australis, ook mooie vissen maar ik stuur wel even een mailtje dat ze de australis leveren ipv de maccullochi.

Foto's komen uiteraard vandaag of morgen als ze een beetje gewend zijn.
Trouwens wel een mooie maat vis wat ze geleverd hebben en snelle levering dat weer wel!!
 
Ik heb 4 vrouw 6 man gekocht,
Hoeveel had jij er en in welke verhouding.
 
Mooi dat je de vissen hebt, hoewel een andere soort.

Eerlijk gezegd wel een aanfluiting voor zo'n zaak. Wel de juiste foto's op de site en dan een andere vis inkopen en leveren. Dat zie je toch ook als ze in de winkel zwemmen? Ze lijken er echt niet op.
 
Inderdaad maar net wat sandervis al zij, de vissen komen uit belgie van een groothandel en als corydora daar de maccullochi besteld en verder geen reactie krijgt van eventuele klanten dan blijft men de australis sturen.

Dus corydora maar even mailen.

Maar verder onwijs blij met deze vissen :)
 
ik heb nu 4 man en 4 vrouw, zwemmen. Welke bijvissen heb jij in je aquarium zwemmen> Ik ben nog zoekend naar een mooie vissen die goed bij mijn regenbogen kunnen.
 
nu nog (Carnegi�lla strigata(bijlzalmen)en ancistrus die blijven.

en eigenlijk van alles van het vorige bestand die nu van ouderdom heen gaan o.a Paracheirodon axelrodi
Hyphessobrycon herbertaxelrodi en guppen van mijn dochter :)

als die vissen weg zijn zat ik te denken aan pseudomugil furcatus erbij te nemen.
 
hier een paar foto's die iets te snel geschoten zijn :)
267656fctwente_0_82_dsc_0030.jpg

629654fctwente_0_82_dsc_0037.jpg

183477fctwente_0_82_dsc_0049.jpg
 
Mooie visjes en ook al leuk op kleur. Voer ook eens vliegen die in huis rond vliegen. Altijd een spectaculair gezicht!
 
dank je zal ik doen, verder krijgen ze diepvriesvoer mix en vlokvoer, voer jij ze ook nog wat anders hansopje?
 
Vlokken, diepvries (allerlei), levend (mug, watervlo), vliegen, af en toe wormen, rupsen (zonder haren), andere insecten die hier rondkruipen/vliegen.
 
oh muggelarven zat in de regenton :)bedankt voor je reactie.
 
Ik zet meestal een ergens een bak water in de tuin en gooi er dan een beetje tuinafval in. Wel regelmatig de larven uitscheppen dan, anders sta je muggen te kweken.
 
Dank je sandervis, en inderdaad ik ben er blij mee, ook even een mail gestuurd naar corydora en hij ging er achter aan wat betreft de groothandel, hij houd mij op de hoogte, vind ik netjes.
 

Terug
Bovenaan