Wat is er nieuw

Moss geplakt op hout

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ivoludwig
  • Startdatum Startdatum
I

Ivoludwig

Guest
Goeie dag. Ik heb gister mos geplakt op mijn aquarium hout. Nou weet ik niet zeker of ik dat goed gedaan heb. Ik heb namenlijk veel bruine plekken erbij geplakt. Is dit erg? Vraag me af of ik daar nou wel een mooie groei krijg. Zet er ook ff een fototje bij. Gr ivo

15563855536501716011701531776503.jpg

Over het algemeen is mos wel sterk, de kale plekken worden vanzelf wel weer bedekt door de goede plukken rondom.
Welke mos is het?

Javamos. Ik heb al het bruine nou weg gehaald en er nieuwe overheen gezet. En het was ook minder erg dan ik dacht. Ik heb een rode lamp achter. En dan kleurt de mos ook niet goed.

Ik heb het ook voor in de bak. Daar ziet het wel mooi uit. En nog een vraagje. Heb het vast gemaakt met visdraad. Naar hoelang kan ik het visdraad eraf halen? Want ik wil het redelijk kort houden en blijft het visdraad in het zicht.

Dat visdraad zie je al heel snel niet meer, of je moet het wel heel erg kort willen houden, en het groeit straks ook aan de onderkant van de stam door.
Op den duur groeit het wel vast aan het hout maar dat kan wel even duren, zeker een aantal weken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan