Wat is er nieuw

MyAqua's Trigon 190 Paradijs

• Onderwerp starter Onderwerp starter MyAqua
  • Startdatum Startdatum
Vind persoonlijk dat hangende hout niet echt mooi maar de plantenkeuze is wel leuk.

Weer een update, even klein plantje erbij gezet.
Voorlopig even geen nieuwe plantjes (tenzij er een uitvalt 🙂

Totaalplaatje:
image.jpg

Me rode cabomba met zn rode kwasjes haha 😀 hij word steeds mooier! doet het super in mn bak tot nu toe.
20130909_211507.jpg

Het kleine leuke groene plantje, is een heel zwak plantje stengels zijn afgebroken 🙁 daarom is die nu zo klein. Hopelijk gaat die het ook goed doen!
20130909_211524.jpg

De 4 plantjes vooraan met waaronder de lotus. die moet omhoog en grooter worden dat die voor het hout zit. De 2 matjes vooraan (zijn de zelfde) zijn niet meer zo heel mooi door het gesjoemel in de bak, hopelijk gaan die het ook weer goed doen. is een erg moeilijke plant heb ik begrepen.
20130909_211534.jpg

De anubia op het hout, zand zit erachter zodat die mooier blijft staan. ziet er ook leuk uit vind ik 😀
20130909_211541.jpg

Rechts van de bak, een grotere anubia voor de steen. het kleine plantje links achter de steen is de mini super red, is al heel licht orange geworden in het midden bovenop, eerst was die fel groen.
Hopelijk gaat die het ook goed doen, is een makkelijke plant heb ik begrepen.
20130909_211552.jpg

Nog een fototje door het midden, de braziliaanse klimop doet het super had dit echt niet verwacht! wat een leuke plant is het zeg.
20130909_211558.jpg

@ peter ik vind dit juist wel mooi 😀 zeker als de planten groter zijn en het hout komt tussen de planten door, dit is mijn idee erachter 🙂

Gebeurt het niet? geen probleem vind het geweldig staan.
Ieder zijn mening 😀

Groetjesss

Ik vind het 'hangende' hout wel apart eigenlijk. Als de planten idd echt aan gaan slaan, kan het echt een leuk effect gaan geven. Ik vind die boomerang in het midden van je bak wat minder maar je zij het zelf al: Ieder zijn smaak. Het is voor de rest wel leuk ingericht en uiteindelijk wordt deze bak alleen nog maar mooier.

Gr Robin

Heyy leuke reacties, super!!

Robin haha, het is dus de bedoeling om daar allemaal planten voor te laten groeien.

Wil dat het stuk naarboven de helft zichtbaar blijft en ook van het liggende stuk, dat lijkt mij mooi.
Maar nu lijkt het idd nog op een boomerang... heb hem nog niet uitgetest btw 😀 zal die terugkomen? ;o

Het wordt al mooi. Ook ik vind het hangende hout juist mooi. Ook het stuk hout ik het midden is erg mooi!

Kijk joshua, jij hebt smaak! haha

Blubblub =)

Eventjes weer een foto's 😀

image.jpg

Plantjes zijn weer tot rust gekomen.

Is ff wennen met die stukken hout zo maar verder ziet het er top uit!

Goed bezig! Vind het hout ook wel wat hebben van olifanten slurfen.😀

Haha visstisck zei smam ook al haha, en vond het er zelf ook wel een beetje op lijken bij sommige... heb ik un geluk dat ik olifanten leuk vind 😛

Is idd wennen met het hout, maar denk dat het een heel leuk effect gaat geven 🙂

ik persoonlijk vind die boomstammen boven minder mooi
maar jij vind dit mooi dus wie ben ik om daar iets over te zeggen
het is jouw bak dus je doet ermee wat je wil
de rest ziet er fantastisch uit

mooi afwisselend bestand in plantjes en goed volgeplant
wacht tot overal de groei inschiet en je staat elke week te knippen

maar dat zijn de plezante dingen
alles beter dan een giga explosie aan algen

veel plezier en succes nog met je bak

Mooi. Plantjes doen het best goed zo te zien.
Je ziet bij de planten een mooie diversiteit aan kleuren en bladvormen ... Nice

Mooie opzet en apart met het hout aan de bovenzijde. Ik zou je kiemhout niet precies in het midden zetten.
Maar net iets naar links of rechts afhankelijk van de planten er achter. Zodat het donkere hout mooi afsteekt tegen frisgroen.

nou menneke het wordt zeker mooi! goe bezig

Haha dankje allemaal!! super leuk die reacties,

@esmmar, is wel een leuk idee maar heb deplanten nu zo staan dat ze niet verstopt zitten achter het kienhout, maar mn bedoeling is dus om het hout een beetje te verstoppele ;o
Maar eerst alles maar is lekker laten groeien, morgen alweer plantenvoedingsdag 😀

Updatee!!

Bak is nog een beetje mistig maar ben al te vreden, misschien nog wat kleine aanpassinkjes maar niet veel meer.

VRMfpIKhT80iGCqS7nZGstrKe1teY-bH.jpeg

Plantje op het hout vastgemaakt 🙂
IMG_20130916_WA0034_1.jpg

IMG_20130916_WA0036_1.jpg

IMG_20130916_WA0038_1.jpg

De anubia tussen de stenen, prachtig vind ik zelf 🙂
IMG_20130916_WA0040_1.jpg

Hoop dat jullie het ook mooi vinden en misschien nog wel wat tips hebben 🙂

Groetjes

vind dat hout wel heel mooi wat je erin hebt staan!

Dit wordt vast een hele mooie bak, hout staat mooi zo!

top hoor Steve, als die planten gaan groeien, word het helemaal super..

als je Anubia het net zo doet als bij mij, en je LOtus zoals bij John

slurp kwijl

Hihi de anubia doet het nu niet goed, groeit niet veel hij blijft wel mooi op kleur.

Dankjewel verder voor jullie reacties!

Anubias groeit niet goed? Dat heb je he, met trage groeiers 😉

Heel anders maar wel heel leuk!
Anubia komt nog wel ! Bij mij groeit die het beste !

Erg mooi om te zien.

Ik sta af en toe echt versteld van de inrichtingen die ik voorbij zie komen.
Deze is weer zo een voorbeeld.. helemaal top.

Succes in ieder geval

Hey mascha&ivo haha dit wist ik niet, dacht dat het wel een redelijk snelle groeier was? :$

Heb er 2 in 1 is al groot (zo gekocht) en andere is nog klein, is toch leuk wat je ermee kan doen, de grote kan een soort camuflage zijn zoals ik heb, de kleine een echte blikvanger haha.

Missuuuuu 😀 misschien als die bij mij gaat groeien schiet het ook wel op 🙂 wie weet.

Dank je wel martin! dankzij de takkenbiotoop van mascha&ivo ben ik op het idee gekomen 😀
Gewoon wat lang kienhout gezocht en gaan knutselen ;p de andere planten had ik al (2 bij gekocht hihi ben verslaaft aan leuke/mooie plantjes) dan kan ik ze niet laten staan... is echt een obsessie aan het worden ofzo haha.
Heb jij ook een fotoalbum? of een foto van je bakkie? dan zou ik die ook graag zien 😀
En elke bak is mooi voor iemand, het belangerijkste is dat de de persoon die erna moet kijken er tevreden over is.

Ik was niet te vreden met hoe die eerst was, hij was wel mooi maar ik vind dit veel leuker 😀 een beetje het leefgebied cre�ren, misschien komt er nog een takje bij ofzo maar zoals het nu is ben ik dik tevreden 🙂

Bedankt voor de leuke reacties mensen, doet me goed 🙂

@MyAqua; ja ik heb een foto van mijn bak:
KshSkC5kgLYWd1nP-BGDdnZyB8JmrvF4.jpeg
Hij is in de opstart fase maar goed dat is het idee tot zover.

Is niet te vergelijken met jouw bak, maar ook dat hoop ik eens onder de knie te krijgen.

Hey dat ziet er ook leuk uit martin, je hebt het riff uit laten komen in een zoetwater bak 🙂
Vind het hol voor met die rode stenen erg mooi, zou ik ook wel in de mijne wille hmm 🙁 haha.

Harmen.L zei:
maar die ga je nog vaak veranderen gok ik (en niet omdat hij nu niet mooi zou zijn maar omdat ik je zo inschat)

Jammer dat we niet gewed hebben.
Maar ik vind hem nu wel mooier.

Hahaha harmen! je had inderdaad gelijk en ik zei nog zo nee doe ik niet hahahahaha.
Maarja nu is die wel mooier ja, Ben erg tevreden wil nog een houtje erbij eikenlijk :$ voor achterin hihi maar dat komt wel goed 🙂

Vind het wel grappig ja harmen metmn NEE VERANDER IK NIET!! hahaha die weddenschap had ik dik verloren 🙁

De ''mist'' is al bijna weggetrokken, haha bertus heb geen bril dus kanni!! (even nog een late reactie opzn grappige grapje 😛 lekkah puhh :$

FII-MUstv7EbtD8GDWE0suIM7bwN2Ac4.jpeg

Zo heb ik beide lichtbalken ingedeelt met PVC's, de achterste pvc's zitten iets meer naar links voor nog meer effect en verspeiding.
20130917_194437_1.jpg

Btw wat zeggen jullie? meer verduistering of goed zo?

Zelf al 90% tevreden 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan