Wat is er nieuw

MyAqua's Trigon 190 Paradijs

• Onderwerp starter Onderwerp starter MyAqua
  • Startdatum Startdatum
MyAqua zei:
Haha klopt robin op google staat ook een reuzachtige (weet niet of die nep is) :$ maar ze zijn voor aquaria dus zo heel groot zullen ze niet worden.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Veel zaken verkopen o.a. Pangasius en Roodstaartmeervallen voor in aquaria. Deze schatjes worden ruim een meter.

Haha jones ik zou graag zo een grote willen haha hoe geweldig is dat, moet ik wel een bak hebben van ruim 10meter 🙁

Ik ook missie 😀 cant wait, over uurtje waardes meten.

Thnx aleks 🙂

dalijk eerste visjes halen, hopelijk hebben ze leuke cory's en niet al te duur... 🙂
als dit wel is begin ik met de algeneters en de neons.

Ik woon in Uden. Ik weet niet of je een beetje bekend in Uden, maar tegenover de Carousel moet je langs de Sergeant Peppers af lopen en daarachter zit een parkeerplaats waar ook de aldi zit. De Discus zit er naast.

De kwaliteit van de vissen in niet slecht. Ook niet bijzonder goed, maar de twee vaste medewerkers daar zijn heel eerlijk en geven mij altijd goed advies. Ik haal daar dan ook altijd voer en zo.

De L die daar zit heeft rode ogen, daarom zal hij denk ik wel wat duurder zijn. Voor 50 euro heb je hem, alleen jammer dat hij te groot wordt voor jouw bak.

Hee joshua, uden dat is 15-20 minuutjes rijden vanaf oss 🙂 ik denk dat ik volgende maand als ik me kinderbijslag heb kleren ga halen in uden, dan meteen even langs de discus.

Ga ik met de bus is 5,50. dus zal over 2 weken zijn ongeveer. maar ga zeker even langs kijken is altijd leuk toch?

Aqua-Rainbow is ongeveer een zelfde winkeltje, erg leuk daar. Panda's voor 2.50 per stuk (goeie kwaliteit) zijn nog kleintjes.

Nogmaals: op de beurs in vianen staat aqua-rainbow met een kraampje, als jullie het leuk vinden kijk eventjes daar 🙂

groetjes

Vanavond nieuwe foto's 🙂 zal ik doen als het een beetje gaat schemeren.

Het is al donker... 😉

Had me trouwens vergist gisteren. Ze hebben hier een L-190 ipv een 191. Die ene met die rode oogjes dus. 😉

Whepwhepwhep... krijg geen goede foto's haha.

Kennen jullie het liedje van guus meeuwis? brabant

''maar daar brand nog licht'' haha 😛

Nee krijg echt geen goede foto's eerst zoeken naar een panda en dan nog eens proberen ze goed op de foto te krijgen lukt echt niet. zal het weer proberen als ze zich even uitleven en weer gaan zwemmen i.p.v. uitbuiken.

Mascha&Ivo zei:
Stukken beter dan die hangene frikadellen die je eerst had 😉

Nu alles eens even met rust laten. Je hebt al begrepen dat het niet goed is voor de plantjes als ze elke 2 dagen worden verplaatst (bij wijze van spreken).

~ Ivo

vind ik ook

nu is het echt een mooi bak zo

veel plezier er nog mee

Was het maar zo een feest, met mijn s3 gaat dat niet zo makkelijk 😛

en mijn cory's zwemmen overal tussen niet op de voorgrond... sdus geduld hebben morgen nog eens kijken 🙂

waswel un mooie foto^^

ja sorry vissies werken niet mee ;p

Wupwup, heb ik nu weer een smoesje,
Morgen ga ik even de bodem afhevelen en 2-3 nieuwe plantjes erin zetten, ik kan nu wel foto's maken maar vind dat niet zo mooi. liever morgenavond/vrijdag ochtend dan foto's

Hihi sorry mensjes :$

Maar weer een update:

nj9q4n3GDsEJ5DVFoSaWGepAjwYFF4kK.jpeg

Me mini pandas 😀

20130926_212703_1.jpg

Ben blij ermee 😀 ga wel weer opzoek naar de braziliaanse klimop... hij was verslijmd en was nog 1 takje goed... 🙁

Het witte lijkt wel op de ramen te zitten? een soort ''aanslag''
Wat kan ik hier tegen doen? met een schuursponsje wrijven help niet..

Had hier helemaal nog niet gereageerd. Schande eigenlijk want je hebt een leuke bak :thumbs:

jahhhh leuk STeve..ga je veel plezier van krijgen, zijn zooo leuk die panda's

probeer het eens met gewoon azijn (buitenkant dan), niet met een schuurspons dan beschadig je je ruit...

binnenkant kan je met een oude bankpas ofiets proberen...

laat de klimop eerst een gewoon drijven in je aquarium, kijken wat het doet, het groeit hier de bak uit zowat, dus kan het me haast niet voorstellen..

Hey anjaa het zit aan de binnekant... een schuursponsje (gewoon zon keukending) beschadig je niks mee hoor??.

Denk ook niet dat het met een bankpas gaat werken, het zit echt op de ruit. ga dit wel proberen natuurlijk 🙂
Ja de klimop groeide bij mij ook de bak uit (letterlijk wou hem eigenlijk gaan stekken) maarja... denk toen door die pvc buizen echt te weinig licht. heb er nu amper pvc omheen, dusja is maar afwachten tot de LFS hem heeft.

Panda,s zijn altijd bezig, hele leuke vissen.

Nu, de bak maar eens met rust laten Steve.

Haha mondeo zeg je altijd 😛 maar ik laat hem ook met rust (doe ik echt!) maarja sommige planten die deden het dus slecht door die pvc's dus heb wel in moeten grijpen.
Ben gewoon tevreden over de bak en wil alleen nog de braziliaanse klimop en dat de planten die er nu in staan het ffe goed gaan doen... 😛 heb me profito dosis net verhoogt eens kijken of dit gaat helpen.

En panda's zijn gewoon een van de leukste bodemeters, komen ze in een groepje langsscheuren en alles haha.

oh ok, ja dat kan.....

tis een licht blad, dus heeft veel licht nodig.. foto-synthese..

anders kan ik wel wat stekken van mij opsturen hoor, scheelt weer..

Zou fijn zijn Q 🙂 app je wel even.

Ziet er al lekker uit Steve, nu die plantjes nog even aanslaan.. Is nu nog een beetje kaal. Wat wordt het visbestand nu precies?

Weer veranderd Dankzij ivo (niet sarcastisch :))

worden nu 12 panda's - 15 zwarte neons - 4 algeneters - 1 koppeltje die ik eigelijk geheim wil houden maar doe ik niet, is het visje veelstemooi voor. koppeltje Laetacara dorsigera
en ben nu nog op zoek naar 1 groepsvisje voor middelste/bovenste waterlaag. geen killi austele (ofzoiets) en ook geen bijltjes.

Een groepje Nannostomus Marginatus niks voor je dan?

Zou zelf liever een grote groep van ��n scholenvisje hebben, maar volgens mij heb jij je standpunt hierover al wel vast staan.

15 neons is 1 grote scholenvis, nog een groepje van 8-10, geen school. en in bovenste /middelaag he. zijn geen 2 scholenvissen.🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan