Wat is er nieuw

MyAqua's Trigon 190 Paradijs

• Onderwerp starter Onderwerp starter MyAqua
  • Startdatum Startdatum
Haha dankje 😀 moeten nu nog mooie drijfplanten in maar krijg ze nerges gevonden 🙁

Hoezo niet dan? Zoek drijfplanten van goud of zo?
Wordt hier en op mp overvloedig aangeboden.

Nee wil de Pistia stratiotes, ben eindelijk achter de naam ervan haha.

Heb wel drijfplantjes, van dat eendenkruid ofiets dat hele kleine fijne spul. ook leuk om erbij te hebben 😀
Ga eens kijken of ik aan ze kan komen hoor dat het makkelijke plantjes zijn en dat is altijd super!

Oooh die is wel makkelijk te krijgen. En anders kun je ze vaak ook in het tuincentrum kopen, bij de vijverafdeling, bij ons was dat 1,50 niet duur. Maar misschien is dat ook wel alleen in de lente en zomer.
Maar staat genoeg aangeboden van de pistia. Leuk drijvertje.
Eendenkroos is troep, krijg je er nooit meer uit :stom:

Ik zou wel eerst al het eendenkroos verwijderen voor je er Pistia in doet, anders krijg je het er nooit meer uit zonder ook de Pistia weg te gooien.

Maar ik wil het eendenkroos juist houden? 😀
2 soorten drijvers kan ook leek me?

Weet je zeker dat het eendekroos is? Moeilijk voor te stellen dat je dat wilt houden.

Ja dat is eendenkroos 😛
Bij mij verdubbeld het zich amper haha 😛 maar zijn extra drijfplantjes (zo zie ik het) ipv een irritante plaag ofzo. 2 soorten drijfplantjes leek me leuker dan 1 soort.

hmm zou kunnen, daarom snel beginnen aan de plantenvoeding van aquabemesting.
was 3x zo sterk als prorito zeiden ze. dus ik ga 30 ml per week toevoegen, omgerekent 90ML profito. voeg nu 50ML profito per week toe.

Maar klopt dit dus dat dit 3x zo sterk is?

Zo dacht ik ook visstickiee, niks mis mee toch als je gewoon drijfgroen wilt?

Heey roosen leuk ook weer is iets van jou te horen!! 😀

Wat vind je van me bakkie geworden? 😀

Heyy dat ben ik ook nog eens van plan om te doen. maar ik weet nog niks zeker 😀

Update, net de catappa bladeren erin gedaan.
Ziet er tof uit vind ik zelf!

Totaaltje:
Cd1GN3vKp2mUeA5mzNifD22rixzXW7LH.jpeg

Midden, zoek de pandaa 😀
20131103_180643_1.jpg

Mijn kunstwerk :O

Bij de steentjes

De algeneter rook ze meteen.
IMG_20131103_WA0021_1.jpg

De pandas scheuren er de heletijd overheen en ik denk dat ze er veel plezier van hebben.
Ook heb ik gelezen op de verpakkingen dat ze veel goede stoffen bevatten voor de vissen en ze worden als decoratie en voeding gebruikt.

Ben er erg blij mee 😀

hee netjess haha!!

en bedankt allemaal voor jullie super reacties!

Hier heb ik al een tijdje niet meer gekeken. Hij is erg mooi geworden! Lekker vol, maar niet t�. Ook heb je een mooie diepte weten te cre�ren en staan je planten er heel mooi bij, vooral je echinodorus. Erg netjes gedaan!

Heyy jahh mn bak staat op MP, niet omdat ik het niet leuk meer vind maar ik ga over naar Zeewater.

Haha 4! ik telde er maar 2 🙁 slechte ikke haha.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan