Ja ik heb ze in de zeewaterbak gehad maar platdrukken met de vinger is eigenlijk geen doen. Ik adviseer wel om er geen hamer voor te gebruiken in de bakKapslakjes?

Is het geen combinatie van de al genoemde kapslakjes maar ook mosselkreeftjes?weet iemand wat die witte beestjes zijn
Heb ze ook in m'n ene bakje, vreselijke ondingen!Ja ik heb ze in de zeewaterbak gehad maar platdrukken met de vinger is eigenlijk geen doen. Ik adviseer wel om er geen hamer voor te gebruiken in de bak![]()
ja deze hou ikMooie foto s Jan en deze bak hou je ook nu je een grotere hebt gekocht?
ja heb co2 uitgeschakeld en verlichting staat op 5 uren per dag.Leuk bakje geworden! Kun je wat meer vertellen over het omslagpunt van veel alg naar weinig tot geen alg meer? Wat heb je aangepast en hoe ziet je wekelijks onderhoud er nu uit?
Heb ik het juist dat je simpelweg bent gestopt met Co2 toevoeging en je verlichting (duur en intensiteit) hebt verlaagd en dat sindsdien de algen onder controle zijn?
Als dat het is geweest, dan vermoed ik dat het probleem vooral de onbelans was door continue wijzigen en veranderen van je Co2 toevoer (handmatig adhv. de dropchecker)?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.