M
Miller
Guest
Welk merk raden jullie aan? superfish a 75.- of dennelere a 150,-
waarom zon groot verschil in prijs?
Zelfs de allerkleinte visjes wensen groter. Een rustige Betta man zou wel kunnen. Deze wensen wel drijfplanten.Miller zei:ik wil wat garnalen en kleine visjes!? maar wat is nu een betere bak? ze zijn allebei compleet met ledlamp en filterpompje
Miller zei:Welk merk raden jullie aan? superfish a 75.- of dennelere a 150,-
Miller zei:was ff vergeten hoe een forum werkt! veel gepraat maar geen antwoordt!
Miller zei:was ff vergeten hoe een forum werkt! veel gepraat maar geen antwoordt!
Je krijgt antwoorden die tegen jou zin zijn. Maar als je iedere keer dode vis en ellende hebt omdat je niets met goed bedoelde adviezen doet, staat je bak snel op zolder.Miller zei:was ff vergeten hoe een forum werkt! veel gepraat maar geen antwoordt!
luc zei:Miller zei:was ff vergeten hoe een forum werkt! veel gepraat maar geen antwoordt!
Je krijgt 4 antwoorden op nog geen 2 uur tijd,
dit soort van posten zal echt niet helpen, juist andersom, er zullen nu leden zijn die al geen goesting meer hebben om te antwoorden.
Miller zei:Ok als jullie mijn vraag lezen dan hoop ik op een antwoord van welke bak is beter!? en niet wat erin gaat!
ik heb dus 2 antwoorden waar ik wat mee kan.
weet alleen nog niet wat er nu beter is aan 1 van de 2 ik heb ze naast elkaar gezien maar heel veel verschil zie ik niet?
ik heb diverse terraria en paludaria gehad dus weet kwa visjes en dergelijke wel hoe of wat.
sorry voor de ophef!!!!!! was niet zo bedoelt.
Miller zei:Welk merk raden jullie aan? superfish a 75.- of dennelere a 150,-
Miller zei:Maar eigelijk heb ik nog niet echt een antwoordt? ik liet vroeger mijn baken maken en wist wat voor glas enz.
alleen wat is het verschil? een verschil van 75,- vind ik best groot voor een bak van 30x30x30 inclu pomp en ledlamp?
ik heb vroeger veel jongen gehad boomkikkers anolissen salamanders vuurbuikpadjes enz,zou mooi zijn als ik dat nu ook voorelkaar zou krijgen.
dus daarom de vraag welke bak is dan beter? of ligt het aan het glas? de pomp ? of het ledlampje?
Hier komen veel leken en stoppen van alles in zulke kleine bakjes. Vandaar mijn informatie. 😉Miller zei:Ok als jullie mijn vraag lezen dan hoop ik op een antwoord van welke bak is beter!? en niet wat erin gaat!
ik heb dus 2 antwoorden waar ik wat mee kan.
weet alleen nog niet wat er nu beter is aan 1 van de 2 ik heb ze naast elkaar gezien maar heel veel verschil zie ik niet?
ik heb diverse terraria en paludaria gehad dus weet kwa visjes en dergelijke wel hoe of wat.
sorry voor de ophef!!!!!! was niet zo bedoelt.
Je zit in het verkeerde topic denk ik 🙂 http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1854360MauriceM zei:Goedeavond weer
tja weet niet wat jij onder vergelijken verstaatC�dric Vleminckx zei:Ja, als je gaat vergelijken, moet je natuurlijk ook altijd letten op de prijs-kwaliteit
Zoals Ludger al voormaans aangaf, je kan ook iets kopen aan een lage prijs, wat kwalitatief goed is, maar soms is dit natuurlijk niet.
Kijk dit natuurlijk eerst goed na voor je gaat vergelijken.
flipper34 zei:tja weet niet wat jij onder vergelijken verstaatC�dric Vleminckx zei:Ja, als je gaat vergelijken, moet je natuurlijk ook altijd letten op de prijs-kwaliteit
Zoals Ludger al voormaans aangaf, je kan ook iets kopen aan een lage prijs, wat kwalitatief goed is, maar soms is dit natuurlijk niet.
Kijk dit natuurlijk eerst goed na voor je gaat vergelijken.
maar als ik een product vergelijk kijk ik naar het totaal plaatje
dus opbouw kwaltijd glas techniek garantie en bij dat laatste is deze op een goed manier te bereiken
en natuurlijk voor een bekend merk met goede voorwaarden dito website betaal je meer als een merk waarvan de herkomst moeilijk te achterhalen is
daarnaast als ik de folder van bekijk van superfish met daar in een plaatje van een 70 liter bakje met daar in 6 maanvissen mag je je afvragen of dit merk het wel helemaal begrepen heeft
groet
jaap
luc zei:Miller zei:Welk merk raden jullie aan? superfish a 75.- of dennelere a 150,-
Heeft denk ik gewoon te maken met het verschil in degelijkheid. 🙂
Goed materiaal betaal je nu eenmaal meer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.