K
KathW
Guest
Weet iemand wat er gebeurt als ik een nano luchtpomp met een capaciteit van bijv. 38 l/h in een 200 liter bak gebruik? Bij de meeste nano pompen staat dat ze voor aquaria van max. 50 liter geschikt zijn. Wat gebreurt er bij 200 liter? Krijg ik dan weinig bubbels? Kleine bubbels? Geen bubbels? Een pomp die zichzelf opblaast?
Ik wil namelijk graag wat kleine/rustige bubbels in mijn aquarium. Niet omdat het nodig is, maar omdat ik het leuk vind. Tevens lijken de vissen en blij van te worden.
Omdat ik voorlopig nog geen Co2 systeem heb wil ik geen golfslagbad creeeren die alle Co2 eruit verdrijft, en dus wil ik echt zo min en klein mogelijke bubbels. Ik hoopte dat een nano pomp een oplossing zou bieden.
Hopelijk heeft iemand het antwoord of een andere goede oplossing hiervoor 🙂
Ik wil namelijk graag wat kleine/rustige bubbels in mijn aquarium. Niet omdat het nodig is, maar omdat ik het leuk vind. Tevens lijken de vissen en blij van te worden.
Omdat ik voorlopig nog geen Co2 systeem heb wil ik geen golfslagbad creeeren die alle Co2 eruit verdrijft, en dus wil ik echt zo min en klein mogelijke bubbels. Ik hoopte dat een nano pomp een oplossing zou bieden.
Hopelijk heeft iemand het antwoord of een andere goede oplossing hiervoor 🙂