Nanocube 20 van biljoenblik


Mooie betta Marcel !!!

Heb jij een link naar de navulsets van jou filter ?
 
Laat de Betta de garnalen nog met rust?

Hij vind de garnalen heel erg leuk. Hapt er steeds naar. Maar de garnalen springen heel snel weg.

Hij is zich nu ook nog bezig aan het houden met de watervlooien. Die zitten er nog in. Maar als die op zijn, dan zoekt hij wat anders denk ik.

Maar ben al lang blij, dat dit een beweegelijke Betta is.
 
Hè chips dit topic helemaal gemist!

Ten eerste: leuk die kleine visjes, geeft een mooi kleurtje aan je bakje!
Ten tweede: Gecondoleerd met Hugo.... 't was een mooie en hij heeft het vast naar zijn zin gehad
Ten derde: Prachtig is het nieuwe mannetje zeg! Mooie kleuren zo!

En natuurlijk is het bakje zelf prachtig!
 
Ja dat gat ie dan vast wel doen maar ja met wat schuilplekken zal het wel meevallen (hoop ik dan).
Het is mooi dat het zo n beweeglijke Betta is:thumbs:. Btw, heeft deze ook een naam:S:Dk:Dk
 
Ja dat gat ie dan vast wel doen maar ja met wat schuilplekken zal het wel meevallen (hoop ik dan).
Het is mooi dat het zo n beweeglijke Betta is:thumbs:. Btw, heeft deze ook een naam:S:Dk:Dk

Nee, ik geef vissen geen naam. Hugo was daar al aan gewend. Want die heette al die tijd al zo.:stars:
 
Voor SeaJohn.

Hugo de 2e.

C25D5A8B-FEE7-4E3B-8A88-84D403639DD2.jpeg
 
Volgens mij kun je hem beter Ruben noemen hoor Marcel. Hij lijkt wel een beetje op mij, echt een prachtvis!:pk
 
Het is echt een hele aktieve Betta. Zit steeds te pronken. En altijd op zoek naar veel te snelle garnalen.

Ben er zojuist achter dat hij vlokvoer het lekkerst vind. Stofvoer en korrels vind hij niet makkelijk te eten.


Ze zijn ook gek op wat levend voer Marcel.
 
Ik had speciaal dat betta-voer van jbl gekocht toen ik m’n Sjaak had gekocht, maar dat blieft meneer niet. Paar keer proberen, uitspugen...is geen eten kennelijk.
 
Die van mij is echt helemaal dol op de Calanus FD van Dennerle!

Hele goede tip! Mijn betta vind dat ook heerlijk! :chef:

Het spul heeft wel een sterk geurtje, das weer minder.:stars:

De Leeri’s vinden het trouwens ook heel erg lekker.
 

Terug
Bovenaan