Door omstandigheden is het oude topic verloren gegaan maar hier kan men weer mooie plaatsjes van de natuur posten.
Veel plezier met dit topic.
Veel plezier met dit topic.
Ook water uit Duitsland heDaar is heel wat water gevallen zeg.
Hij zit aan de riem en hij kan er in staanBrrrr ik zou bang zijn dat mijn hondje er in viel. Vorig jaar zo een hondje verdronken.
Ja dat zat dat hondje ookHij zit aan de riem
Water is 10cm hoog dus geen paniekJa dat zat dat hondje ook
Oh dat scheelt.😊Water is 10cm hoog dus geen paniek
Puur natuur 👍Hoort dat eigenlijk ook tot natuurfotos?
Hier zat deze week een eekhoorntje op de stroomlijn.
Wij gaan over 4 weken weer naar Winterberg 👌🏼Ik heb in Winterberg deze week een hongerig wespje gevoerd.
Alleen al die wespen.....Wij gaan over 4 weken weer naar Winterberg 👌🏼
Altijd leuk daar
Ik heb er nog nooit eentje gezien 🤷♂️ zijn er in juni ook klein weekje geweest en ook toen niks gezien.Alleen al die wespen.....
Volgens mij een foto gemaakt met een hele lange sluitertijd met de camera op een statief. En die streep met rode lampjes enzo is een voorbij vliegend vliegtuig denk ik?Wat zie ik in de lucht op de laatste foto?
De rotatie van de aarde t.o.v. de sterren. Als je de aarde ziet als een globe die op 2 punten vast zit is het noordelijke punt de Poolster. Als je je fototoestel richt op de Poolster en de aarde draait t.o.v. de sterren ontstaan de strepen. Deze foto was 185 foto´s op elkaar geplaatst.Wat zie ik in de lucht op de laatste foto?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.