Fozzy
Well-known member
Wandeling gemaakt in de bossen bij Hardenberg. Langs de Haarplas/Zwanenmeer. Alleen een paar ganzen in t water. Mooie wolken en licht om foto’s te maken.

Dichtbij ☺️Mooi plaatje Mark en waar is het terras nou dan?![]()
![]()
Helemaal niks, nada. Nu eerst een 1,5 week vakantie, en daarna ook maar weer eens de vaste stok proberen.En ook nog wat gevangen?
Mooi langs de bosrand. Nou hier nog wel een paar buien gehad in Overijssels Vechtdal.Rondje met de hondjes... het was echt heerlijk weer vandaag <3
Bekijk bijlage 389484
Daarom sloeg ik het Vechtdal ook even over vandaag 🙂 Maar ik loop ook regelmatig langs het zwanenmeer.Mooi langs de bosrand. Nou hier nog wel een paar buien gehad in Overijssels Vechtdal.
Nu nog kabouters vinden
Fiets je daar tussendoor of wacht je even?
Als je die gaat voeren dan lijkt me toch dat je dichtbij moet komenFiets je daar tussendoor of wacht je even?

Als je rustig doet kan je er langs fietsen. Wel spannend de eerste keer....Fiets je daar tussendoor of wacht je even?
Ben je deze toevallig ook nog tegengekomen, hiernaar heb ik in 1986/1987 gezocht op de Veluwe tijdens mijn diensttijd en helaas toen niet tegengekomen.Ik ben een paar dagen op de Veluwe.
Dan had je je loopgraaf maar uit moeten komen denk ikhiernaar heb ik in 1986/1987 gezocht op de Veluwe tijdens mijn diensttijd en helaas toen niet tegengekomen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.