Neon tetra met roze sliert


J

Jonathano3

Guest
Mijn neon tetra heeft een roze streep. Eerst was het streepje nog klein zo groot als de onderste vin maar nu ik wat later keek was het sliertje veel langer geworden zie foto. Ik heb een bak van 60x30x30
Er zitten 10 neon tetra in en 10 garnalen neocardina. Dit is mijn eerste aquarium en het aquarium staat nu +\- 1 maand.
 

Bijlagen

  • 7C01BE3E-A545-49E3-96A8-6838979F436C.jpeg
    7C01BE3E-A545-49E3-96A8-6838979F436C.jpeg
    63.1 KB · Weergaven: 110
Zou die een rode neocardina te pakken hebben gehad?:cry:
 
Die vis is aan het poepen..
Ja dat kan maar waar ik mij zorgen over maak is hoelang het duurt want nu zit er nog steeds een sliertje aan de vis. Het sliertje is wel kleiner. Maar het is toch ook niet helemaal normaal dat er een sliertje zo lang blijft zitten of dat de vis zolang poept
 
Ja dat kan maar waar ik mij zorgen over maak is hoelang het duurt want nu zit er nog steeds een sliertje aan de vis. Het sliertje is wel kleiner. Maar het is toch ook niet helemaal normaal dat er een sliertje zo lang blijft zitten of dat de vis zolang poept
Haha jawel hoor, soms zwemmen ze uren met een drol achter hun aan. Dit is volkomen normaal. Die sliert zal vanzelf afbreken en op de bodem terecht komen.
 
Haha jawel hoor, soms zwemmen ze uren met een drol achter hun aan. Dit is volkomen normaal. Die sliert zal vanzelf afbreken en op de bodem terecht komen.
Oké ik zal het in de gate houden en bedankt voor de moeite ????
 

Terug
Bovenaan