nick_vis zijn betta's (bakken, kweken en praatjes)


Hahahahaha :D
Wel eerst een mooi vrouwtje h�, voordat je gaat kweken :p
 
update komt vd betta's komt vd week, ik ben nu bezig met een fotobakje om de vissen is �cht mooi op de foto te krijgen :p

13695270185_2796a50b80.png


13695295633_b7aa53f1aa.png
 
met het bakje> ja hoor, m'n stiefvader is als het goed is aan het kitten :p

met de kweek ook, er is een schuimnest dus afwachten maar ;)
 
Vrouwtje is er klaar voor maar het mannetje nog niet ;)
 
Jammer
maar het vrouwtje overtuigt hem wel hoor :p met welke ben je eigenlijk aan het kweken?
En in welke bak heb jij de vrouwtjes en welke vissen zitten in de flessen?
 
De vrouwtjes zitten in potten maar daar is een aquarium voor aan het indraaien
De mustard gas zitten in de kweekbak
Niet jammer hoor, jij zal het misschien ook wel merken als je gaat kweken, het kan veel langer duren dan een paar dagen maar daar is niks geks aan :)
Op imter net staat vaak wel "na zo veel dagen dit" "en na zo veel uur zo"
Maar dat is nooit hetzelfde ;)
 
Oow oke bij kweekverslagen staat vaak dat je zo een nestje hebt inderdaad maar dan weet ik dat ook weer dat ik ongeveer een week moet rekenen voor een kweek en geef jij ze al veel eten voordat je ze in de kweekbak doet
 
jep, in conditie brengen ;)
bij mij zijn er nog steeds geen eitjes maar het mannetje is nog steeds bezig :D
 
Agressief is te zien ja duurt het lang voordat ze weer zijn aangegroeid
En kun je eens een foto van jouw kweekbak maken want ik zou die wel eens willen zien en hoe groot is die?
 
het is een aqua30 ;)
ik zal zo weer eens wat foto's maken want er is ook wat verandert met de potten :)

de bedoeling is dat er later nog volglas bakjes voor in de plaats komen, dus die van 30x20x20 en dan in twee�n gedeeld :D
 
nouja, ik hoop dat jullie het wat vinden :)

de yellow dragon heeft een vinrot opgelopen die tegen esha2000, furanol en bactopur direct kan, leuk ;( (natuurlijk niet tegelijk he)
het is nu wel afgeremd maar het groeit niet aan

voorlopig gaat het eigenlijk wel goed met de kweek, dat het zo lang duurt maakt niks uit
als ik ze nu weer uit de kweekbak haal gaat het de volgende keer helemaal niet meer lukken :p
 
Mooie bakken heb je de vrouwen overgeplaatst maar grotere bakken en wat zit er in de onderste bakken

Heb je al een keer gekweekt met de green dragon
 
dankje john :)

jochem, met die green dragon heb ik al eens gekweekt alleen werden alle eitjes opgegeten door slakken ;(
in de onderste bakken zitten formosa's voor tijdelijke opvang ;)

de vrouwtjes gaan zometeen allemaal in de bovenste bakjes, die zijn vier liter
 
oohw, yellow dragon vrouwtje had zich vast gezwommen, ze leeft nog wel maar ze is best erg beschadigd ;(
 
Ja hoor, stukje catappablad en een druppeltje esha2000 er bij en het wondje begint al weer te genezen :)

De afmetingen van de kweekbak kun je zo opzielen, het is een aqua30
35.20.25 volgens mij (l.d.h)
 
Gaaf topic man!
Het is dat ik garnalen heb, anders had ik zeker allang een betta.
Mijn ervaring is helaas niet zo goed samen met garnalen. Je komt er ook altijd net te laat achter.
Wel is je betta meteen gezond van al dat levend voer.
En artmia naupli�n, zijn dat gewoon net uitgekomen artemia?

Groeten Matthijs
 
Dankje!

Ooh kan wel hoor, als je genoeg garnalen hebt houdt die betta het nooit bij, bij mij gaat het altijd gewoon goed :)
Tenzij je cr hebt, dan is het wel zonde natuurlijk ;)

Ja idd, Artemis naupuli�n zijn net uitgekomen Artemia, heel klein dus perfect voor jonkies :D
 

Terug
Bovenaan