Wat is er nieuw

Nicktrix (nieuwe member)

Het heeft geen scherpe randjes πŸ™‚
Dan kunnen ze nog van de hoekjes irritatie krijgen ondanks het niet scherp is πŸ˜„ het hoeft er niet gelijk uit maar wel iets om in de gate te houden dat het altijd kan gebeuren. πŸ˜„
Het gaat om de korrelgrootte. Dus als je bijvoorbeeld geel zand mengt met paars zand met een groen randje, zal het ze worst wezen. Als je het mengt met grover grind, kunnen ze daar niet echt lekker in grondelen en graven.
De behoefte daaraan is wel min of meer soortafhankelijk, maar welke soorten en welke niet, zou ik niet weten.

Wat wel kan, is dat je zones maakt met fijn zand, waarbij je een scheidingsmuurtje aanbrengt tussen het zand en het grint. En om dan de overgang voor het oog wat minder opvallend te maken kun je dan het zand door het grint mengen als je dat wilt.
Dan kunnen ze zich in hun zandbak uitleven. Als je er dan ook nog een emmer en een schepje bij doet, maken ze misschien wel zandkastelen.πŸ˜†
Kijk jij ff gek op als je je bak in kijkt en ze newyork hebben gesculptured of een standbeeld van jou πŸ˜‚ ik zou toch ff goed twijfelen aan mezelf als ik zo iets zou zien. En het niet te durven delen met iemand omdat niemand je serieus zou nemen πŸ˜‚
 
Ja dat zei ik misschien verkeerd. Ik bedoelde hiermee dat je bodem naar de knoppen is, niet het natuurlijke rottings proces
Ik vind het zelf trouwens nog een moeilijke term want ik hoor het echt te pas en onpas gebruikt worden. Maar bodemrot is in veel mensen hun ogen schadelijk wanneer we methaangas kunnen constateren (hoewel de bodemrot oorspronkelijk al weken aanwezig moet zijn voor het methaan af geeft) dus de een noemt bodem rot een verkleuring aan de oppervlakte de andere het natuurlijke rottingsproces en iemand anders weer het methaangas was ze ruiken het kan voor zo veel onduidelijkheid zorgen πŸ˜‚ ben in iedergeval blij dat je me begrijpt sommige mensen zouden boos om zn discussiepunt kunnen worden πŸ˜‚
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan