Dank voor het aanbod, maar met een NO2 waarde van boven de 2,0 misschien niet zo heel goed planPaar goudvissen lenen?
Hoewel de mijne zitten sinds gisteren in de vijver, die hebben de komende dagen niet zoveel honger meer.....
Dank voor het aanbod, maar met een NO2 waarde van boven de 2,0 misschien niet zo heel goed planPaar goudvissen lenen?
Hoewel de mijne zitten sinds gisteren in de vijver, die hebben de komende dagen niet zoveel honger meer.....
Mijn partner en ik zijn eigenlijk samen de twee hersenhelften. Ik ben rechts (meer rationeel), zij links (meer emotioneel). We vormen dus samen het hoofd, maar in de praktijk is ons huwelijk gebaseerd op emotie. Eigenlijk voel ik me daar best goed bij.Getrouwd zijn en menen dat je dan het hoofd van het gezin bent...
Emotie ja, daar zeg je zoiets... Oh, ik kan me zo kwaad maken! Niet dat je er iets aan hebt maar toch. 😉😉😉Mijn partner en ik zijn eigenlijk samen de twee hersenhelften. Ik ben rechts (meer rationeel), zij links (meer emotioneel). We vormen dus samen het hoofd, maar in de praktijk is ons huwelijk gebaseerd op emotie. Eigenlijk voel ik me daar best goed bij.
Ik dacht al wie racet daar zo hard met de fiets over de Groningerweg 😉Op fietsen naar de Hornbach
Dat ben je ook.Getrouwd zijn en menen dat je dan het hoofd van het gezin bent...
Heel herkenbaar. Vandaag nog moeten terugfietsen naar een winkel.Tja of iets kopen en betalen en dan het op de toonbank laten liggen.
Moet je het briefje ook wel meenemen naar de winkel hè 🙄Tja ik maak vaak een briefje waar alles opstaat maar vaak presteer ik het nog om dan nog wat te vergeten wat erop staat.
Wat dacht je van: terug naar de winkel omdat je sperziebonen vergeten bent, maar dan de winkel weer uitkomen zonder sperziebonen. Wel ander spul gekocht.Tja ik maak vaak een briefje waar alles opstaat maar vaak presteer ik het nog om dan nog wat te vergeten wat erop staat.
Nou ja troost je met de gedachte dat je dan niet voor niets naar de winkel bent geweest 😆Wat dacht je van: terug naar de winkel omdat je sperziebonen vergeten bent, maar dan de winkel weer uitkomen zonder sperziebonen. Wel ander spul gekocht.
Die vergeet ik bijna nooit maar ik schrijf als een kip denk ik en eenmaal in de winkel kan ik soms niet ontcijferen van wat ik heb neergekalkt. Dus mijn tip is dan ook schrijf duidelijk.Moet je het briefje ook wel meenemen naar de winkel hè 🙄
Ik wist 2x mn pincode niet meer dus snel oversteken naar huis en op mn geheime papiertje kijken en weer terug.Naar de supermarkt gaan zonder geld telefoon of iets dergelijks om te betalen is ook zo superhandig......
Nou ik was een keer wel heel erg bij de les, toen ik zag dat een auto die voorbij kwam de eerste 3 cijfers van mijn pincode in zijn kenteken had staan. In de juiste volgorde.Ik wist 2x mn pincode niet meer dus snel oversteken naar huis en op mn geheime papiertje kijken en weer terug.
Ja mn pincoce is 0000 maar ik was in de war met welk getal de code begon
Je lijkt Bas wel!Tja ik maak vaak een briefje waar alles opstaat maar vaak presteer ik het nog om dan nog wat te vergeten wat erop staat.
Ja maar dat is niet mijn schuld maar de schuld van mn handschrift.Je lijkt Bas wel!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.