Niet overal beweging


Molly.be

Well-known member
Lid geworden
9 november 2019
Berichten
67
Leeftijd
22
Weet iemand mss hoe je u pijpje van u filter moet plaatsen zodat je overal beweging hebt. Want volgens mij bewegen niet alle planten mee met de stroming.

Het is een intern filter van juwel.

Hier een foto:

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 20200722_081329.jpg
    20200722_081329.jpg
    164.6 KB · Weergaven: 47
Richting de lengte van de bak zodat de stroming kan rond draaien, dat er planten niet bewegen hoeft niet te zeggen dat daar geen flow komt / of geen water distributie komt, dat zijn 2 verschillende dingen,maar dat kan je even testen natuurlijk
 
Richting de lengte van de bak zodat de stroming kan rond draaien, dat er planten niet bewegen hoeft niet te zeggen dat daar geen flow komt / of geen water distributie komt, dat zijn 2 verschillende dingen,maar dat kan je even testen natuurlijk


En hoe kan je dat testen dan?
 
Je kan dat testen met wat diepvriesvoer of waterverbeteraar. Ik heb ook die interne filter gehad en had ook een mindere circulatie. Wat wellicht kan is dat je er een spraybar aanmaakt via de achterwand maar dan moet je even knutselen.
 
Ik zie het bij het voeren van micropallets, kan je de stroming volgen? spraybar geeft sowieso betere waterverplaatsing.
 
Sowieso een spraybar plaatsen, maar dan nog vraag ik me af of dat filter sterk genoeg is om overal beweging te krijgen.
 
Ik was er al met al niet echt tevreden mee en ben overgestapt op een buitenfilter.
 

Terug
Bovenaan