Nieuw en foto van m'n bak (150cm)


B

Bakman

Guest
Nieuw hier en hoop veel te delen. Hartelijke groet!
 

Bijlagen

  • IMG_20190728_214344078-03.jpeg
    IMG_20190728_214344078-03.jpeg
    36.6 KB · Weergaven: 154
De bak ziet er goed uit Bakman, welkom.
 
In aansluiting op mijn aanmelding met foto: Sinds mijn 10de heb ik altijd aquaria gehad. Meestal slechts 1 en meestal succesvol. In de loop der jaren is er naast verhuizingen enz natuurlijk vaak opnieuw ingericht. En ja -natuurlijk- heb ik ook de nodige tegenslagen gehad zoals gekookte vis, stip, blauwalg en noem maar op. Maar ik geloof dat ik dat in al die jaren op de vingers van een hand kan tellen. Mijn geheim: goed kijken en als het nodig is: veranderingen in licht, watersamenstelling, voeding, bodem enz. altijd maar met 1 stap doen, alvorens een volgende te nemen. Ik ben geen chemicus of theoreticus en kan hier ook in dat opzicht veel opsteken. Hopelijk kan ik ik ook bijdragen aan vragen, discussies of tips..
 
Welkom, fraaie bak dat je daar hebt.
 
Hier zou je als je dat wil een fototopic kunnen openen.
 
Dankje, ik zal kijken hoe dat allemaal werkt en foto's van de leden van bekijken
Onderin een nieuw bericht staat 'voeg bestand toe' Kan via de computer, maar ook via de telefoon. Dan zoek je je foto op en voeg je hem toe aan een bericht. Daarbij heb je, als je de foto hebt geüpload, de keuze tussen miniatuur (klein in het bericht, maar de andere leden kunnen er dan op klikken om de foto te vergroten) of gewoon normaal formaat, dan staat hij groot in je bericht.
 
Wel een mooie bak, Bakman. Voornamelijk Aziatisch? Misschien als hij de meldingen in zijn email ziet, dat hij dan weer terugkomt?
 

Terug
Bovenaan