Nieuw hier en in Aquariums


P

Plant

Guest
Hallo,

Ik ben Clim (plant) en ik lees hier al een beetje mee om te leren over aquariums omdat ik er zelf ook 1 heb. De mijne heb ik sort van gedwongen overgenomen na een relatiebreuk.

maar goed dat terzijde, ik heb dus een Juwel 400-450 aquarium met een paar visjes 23 roodkop zalmpjes 6 algen eters 4 maanvissen en 4 zoen vissen.

ik heb foto's bijgevoegd. En ik hoop hier een hoop te leren over het bijhouden van het aquarium. Ik genier et elke dag van en ik ben er graag mee bezig merk ik :) + het geeft ook een hoop rust moet ik zegge.

Mijn grote algen eter is mijn grote trots! prachtige vis vind ik.


angenaam kennis te maken!

IMG_1601.JPG
IMG_1620.JPG
IMG_1622.JPG
IMG_1666.JPG
IMG_1747.JPG
IMG_1777.JPG
IMG_1820.JPG
 
Welkom Clim.

Dat is een mooie bak.
Maar er zou naar mijn smaak nog veel planten bij mogen.
 
dank jullie wel!

@Nekko,
dit zijn een beetje oudere foto's. Langzaam bring ik er meer vissen in. Ik zal van de week eens kijken of een recente foto te maken.

Wat de planten betreft, ik vind "grootblad" planten mooie dan die slierten. dus langzamerhand zal ik er iets meer planten inzetten. en ook weer meer visjes
 
dank jullie wel!

@Nekko,
dit zijn een beetje oudere foto's. Langzaam bring ik er meer vissen in. Ik zal van de week eens kijken of een recente foto te maken.

Wat de planten betreft, ik vind "grootblad" planten mooie dan die slierten. dus langzamerhand zal ik er iets meer planten inzetten. en ook weer meer visjes
ik zou er trouwens niet veel meer vissen instoppen. Als het goed is worden zoenvissen rond de 20cm. Dat zal denk ik nog wel een jaar of 5 duren maar ik denk dat alle kleine vissen bij die tijd voedsel worden
 

Terug
Bovenaan