Nieuw visbestand voor de juwel Rio 180.


Friesian

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 februari 2020
Berichten
4,848
Locatie
2e boom, 4e tak rechts.
Ik ga de sumatraantjes wegdoen. Hebben jullie suggesties voor een leuk nieuw visbestand voor de juwel Rio 180?

Ik hoor het graag.
 
Een leuke groep R Espei want die kleuren mooi en scholen ook prima.
 
Misschien een beetje achtergrondinformatie nodig? Waarom gaan de sumatraantjes eruit? Ben je op zoek naar ander gedrag, andere kleuren, enz?
 
Misschien een beetje achtergrondinformatie nodig? Waarom gaan de sumatraantjes eruit? Ben je op zoek naar ander gedrag, andere kleuren, enz?
Ander gedrag ja, meer rust in de bak. En ja, andere kleuren is ook waar ik aan denk.
 
Ook schoolgedrag is waar de voorkeur naar uitgaat.
 
Ik heb de Espei dus gehad in de 80 cm en de Fusion 120 en in beide bakken zag ik mooi schoolgedrag.
 
Wat zit er verder in?
Ik zou zelf voor een school Moenkhausia pittieri (diamant zalm) gaan. Mijn nieuwe favoriete visje haha.
Of Hyphessobrycon eques. (Rode Minor)
 
Wat zit er verder in?
Ik zou zelf voor een school Moenkhausia pittieri (diamant zalm) gaan. Mijn nieuwe favoriete visje haha.
Of Hyphessobrycon eques. (Rode Minor)
Botia's, ottocinclus en corydoras.
 
Dat lijkt me een prima combinatie
 
Ik heb nog een klein schooltje roodneuszalmen over....
 
Dat zou evt zo samen best een leuk geheel kunnen worden🤗filteren doe je genoeg en zo met je huidige bevolking zul je genoeg interactie gaan zien en het filter wordt naar capaciteit gevoed😎
 
11 als ik het goed geteld heb
En ik heb geen idee hoe oud ze zijn, ik heb ze ook van een stoppende aquariaan overgenomen.
 
11 als ik het goed geteld heb
En ik heb geen idee hoe oud ze zijn, ik heb ze ook van een stoppende aquariaan overgenomen.
Wanneer je ze kwijt wilt dan wil ik ze wel overnemen. :)
 
Zwarte fantoomzalmen vind ik erg leuk, vooral de mannen vertonen onderling leuk gedrag!

Roodbruine zijn overigens ook erg leuk :)
 

Terug
Bovenaan