Wat is er nieuw

Nieuw zeewater avontuur 120*60*55

Meubeltje
Links
PXL_20230910_072511614.jpg

Rechts..
PXL_20230910_072527722.jpg

Voor
PXL_20230910_072608654.jpg



Voorkant een millimeter omhoog en dan spatje zuiver
 
Ja je hebt je best gedaan met die klak maar achteraf ben ik het met je eens over die 1.80 en ik zou echt voor een maatje groter gaan hoor🤣:pp
 
Ja je hebt je best gedaan met die klak maar achteraf ben ik het met je eens over die 1.80 en ik zou echt voor een maatje groter gaan hoor🤣:pp
Ja maar dit is gratis aquarium deel2.. teminste.. deze kostte een bos bloemen en een fles gin😂

Ooit laat ik een bak opmaat maken.
Alleen omdat dit nu zo abrupt kwam heb ik snel moeten schakelen en wil/kan ik niet WEER alle nieuwe techniek kopen... voor deze bak kan mijn verlichting mee.. opvoer is sterk genoeg... schuimer is een mooiere match voor dit volume dan de vorige (hij was wel erg groot voor die andere bak..) enige wat ik wel op redelijk korte termijn nodig is, is een extra stroming pomp.. deze doet 16000lph.. op net geen 400 liter is dat 40x turnover.. dat is in principe voldoende..
Nu is de display bijna 700liter.. wat iets meer dan 20x turnover is... en dat is gewoon krap.. ook met de diepte en hoogte, er moet er gewoon nog zo 1 bij..
 
Ja maar dit is gratis aquarium deel2.. teminste.. deze kostte een bos bloemen en een fles gin
Komt deze bak van die man die lekkage had😱🤔
Nee geintje en als deze dan wel goed is dan is het natuurlijk een koopje. Een bak laten maken is prachtig maar ja dat kost voor zoiets wel een lieve duit.
 
Hoe gaat het met dit aquarium?

Mvg Ronald
 
En hoe gaat het.met de 750 liter aquarium?
Is die hier ook te volgen?

Mvg ronald
 
Wat een kutwerk... dat kalkalg krabben...

Beetje laat en je hebt er nu niets meer aan dat snap ik. Maar had een paar handdoeken doorweekt met azijn er op leggen en 2 dagen wachten je probleem niet opgelost?
 
Beetje laat en je hebt er nu niets meer aan dat snap ik. Maar had een paar handdoeken doorweekt met azijn er op leggen en 2 dagen wachten je probleem niet opgelost?
Wellicht. Maar k heb gewoon gewerkt met azijn en dan krabben..

Volgende keer regel k citroenzuur (Citric acid) dat schijnt nog beter te gaan
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan