Wat is er nieuw

Nieuwe bacteriecultuur?

50 liter zijn nog altijd 5 emmerkes, kosten zijn beperkt, maar het is wel een hoop gedoe.

Op een 180l aquarium ververs ik ca 50l wekelijks, en dat is met emmers ook al wat gedoe.
Ik voer af in grote emmers van 25l, en voeg toe met een gieter... in afwachting van een paar lange slangen zodat ik het wat kan "automatiseren".
Maar je moet er toch blijven naast staan.
Afhevelen niet hoor, dat staat allemaal zo ingesteld dat er precies genoeg water uit gaat, en meer kan nooit....... Vullen is niet "beveiligd" dus daar is een beetje aandacht wel handig bij, op het einde dan......

Ik zie heel veel berichten met "El" er in... Wat is El überhaupt?? Dit zodat anderen die net zo leek zijn als ik het ook gedeeltelijk kunnen begrijpen 😂
Estimative Index; ofwel je hebt een gerichte schatting van hoeveel plantenvoeding je nodig hebt en geeft nog een bietje extra om tekorten te voorkomen.

ben zkkr mee eens dat door al die water wissels mensen uit die hobby stappen. waar met een garnalen bakje geen of weinig water wissels hoeft te doen mits je maar paar keer per week voert

ben zkkr mee eens dat door al die water wissels mensen uit die hobby stappen. waar met een garnalen bakje geen of weinig water wissels hoeft te doen mits je maar paar keer per week voert

'al die waterwissels'? 1x per week wanneer je bak is opgestart. 1x per week met je hobby - of anders gezegd 1 van je favoriete manieren om tijd te verdrijven - is toch niet heel veel of wa?

'al die waterwissels'? 1x per week wanneer je bak is opgestart. 1x per week met je hobby - of anders gezegd 1 van je favoriete manieren om tijd te verdrijven - is toch niet heel veel of wa?
Dat ben ik met je eens en doorgaans mag je ook 1x per week onderhoud doen in de bak dus dan is die waterwissel vaak bijgaan. Het is een hobby denk ik dan altijd 😉

nee is ook zoo maar voor anderen mensen wel en als je het vergeet en je hebt te veel bezetting kan je bak ook zo verziekt zijn weer een reden om te stopen etc meesten mensen wil gewoon een mooie meubel met weinig onderhoud als je snap wa ik bedoel

nee is ook zoo maar voor anderen mensen wel en als je het vergeet en je hebt te veel bezetting kan je bak ook zo verziekt zijn weer een reden om te stopen etc meesten mensen wil gewoon een mooie meubel met weinig onderhoud als je snap wa ik bedoel
Wat je dus eigenlijk zegt, is mensen willen een tv. 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan