Wat is er nieuw

Nieuwe bak BJ1964

Hier een kleine update. Best wel last van draadalg/groene alg. Lichtsterkte iets omlaag gedaan. Daarnaast een aantal zieke vissen, waar ik zojuist een topic voor heb geopend. Verder ziet de bak er goed uit en buiten de zieke vissen gaat het ook goed met het visbestand.
IMG_0983.jpg
IMG_1046.jpg
IMG_1050.jpg
IMG_1051.jpg
IMG_1052.jpg

IMG_1046.jpg

Er staan twee soorten: staurogyne rubescens en hydrocotyle verticillata. Hoop dat je deze bedoelt.

IMG_1093.jpg
IMG_1094.jpg
IMG_1122.jpg
IMG_1123.jpg
IMG_1124.jpg
IMG_1097.jpg
IMG_1112.jpg
IMG_1114.jpg
IMG_1120.jpg
IMG_1105.jpg
Hier weer een update. Het algprobleem lijkt onder controle.
Verder groeien zowel de planten als de vissen als kool.

Het ziet er mooi uit.
Een tijd terug had je problemen met de zwarte fantoomzalmen, is dat nu opgelost?

Dank je voor het compliment. Er is nog steeds een zwarte fantoomzalm met een soort schimmelplek. In overleg met de lfs heb ik besloten daar niets aan te doen. Volgens hen is het niet besmettelijk en zij zijn geen voorstander van het toevoegen van geneesmiddelen omdat dit allerlei ongewenste neveneffecten kan hebben. Het blijft overigens bij die ene fantoomzalm en twee corydoras. Het is tot nu toe niet overgeslagen op de andere vissen en ik hoop dat dat zo blijft.

IMG_1176.JPG
IMG_1177.JPG
IMG_1178.JPG
IMG_1180.JPG
IMG_1181.JPG
IMG_1185.JPG
IMG_1186.JPG
IMG_1187.JPG
IMG_1176.JPG
Hier weer een paar foto's. Alles draait naar volle tevredenheid. Ben sinds een paar weken weer teruggegaan naar de EI (gebruikte een tijdje All-in-one van Planted Box)

Erg fraaie bak. Ziet de altespinoza niet wat bleek?
Dat varieert soms zijn ze heel fel gekleurd, vandaag toevallig wat minder. Vind het geweldige vissen, ze zwemmen continue vooraan alhoewel er ruim voldoende schuilplaatsen zijn.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan