Wat is er nieuw

Nieuwe berichten verticaal

Grant

Well-known member
Lid geworden
16 februari 2020
Leeftijd
49
Hallo,

Als ik linksboven op nieuwe berichten klik, verschijnen ze verticaal.

Dat is dus precies dezelfde bug waar ik ook al een lange tijd last van heb en waar Marcel druk mee aan het werk is en het probleem niet van gevonden kan krijgen.

Ik heb het ook, heel irritant...

Treedt het ook op in een andere browser of in een incognitovenster? Zo nee, dan is het tijd je cookies en cache even te legen van je browser.

Treedt het ook op in een andere browser of in een incognitovenster? Zo nee, dan is het tijd je cookies en cache even te legen van je browser.

Ik heb het in chrome, edge en in chrome incognito...

Dat is gek, zelf heb ik in Chrome ofwel Edge geen problemen. Kan het zijn dat die nog een updateje nodig hebben?

Dat is gek, zelf heb ik in Chrome ofwel Edge geen problemen. Kan het zijn dat die nog een updateje nodig hebben?

Zou kunnen, maar heb het op werk ook...Volgens mij is alles uptodate hier..

Mmm, dan wil je eigenlijk even de html inspecteren, maar dat mag ik niet hier haha. Misschien moet iemand van de leiding dan eens met jullie meekijken om te zien wat er effectief geblokkeerd wordt in de styling.

Ik heb het probleem soms wel en soms niet, vaak na een update van het Aquaforum. Ccleaner, andere browser, updates allemaal geen invloed. In het verleden werd het vrij eenvoudig opgelost, maar kennelijk is het lastiger tegenwoordig.
Met donateursschap is het weg, dus het heeft hoogst waarschijnlijk met de uitlijning van een reclamebanner of pop up in de css te maken.
Html inspecteren kun je voor een groot deel met bronpagina weergeven. (muisklik rechts en dan op paginabron klik.

Ik heb het probleem soms wel en soms niet, vaak na een update van het Aquaforum. Ccleaner, andere browser, updates allemaal geen invloed. In het verleden werd het vrij eenvoudig opgelost, maar kennelijk is het lastiger tegenwoordig.
Met donateursschap is het weg, dus het heeft hoogst waarschijnlijk met de uitlijning van een reclamebanner of pop up in de css te maken.
Html inspecteren kun je voor een groot deel met bronpagina weergeven. (muisklik rechts en dan op paginabron klik.
Ahh, dan worden er dus reclamebannerboefjes toegepast. Ik heb altijd en overal een adblocker, dus misschien is dat nog een uitkomst. Ik heb er namelijk geen last van.

Ik zit op mn werk, waar ik de broncode per definitie niet in mag zien. Via developer tools is het iets makkelijker zoeken naar welk element niet goed wordt ingeladen.

Hoe of wat weet ik niet maar Marcel is ervan op de hoogte nu en zal er wel naar kijken.

Er is een aanpassing gedaan en we willen graag weten of het is opgelost.

Bij mij is het opgelost,maar of het echt gelukt is, kan ik pas zien als donateurschap eraf is.

Hier ook 🫣

Bijlagen

• IMG_0108.png
    IMG_0108.png
    450.8 KB · Weergaven: 10
  • IMG_0106.png
    IMG_0106.png
    666.5 KB · Weergaven: 10
  • IMG_0107.png
    IMG_0107.png
    249.3 KB · Weergaven: 10
Hier precies hetzelfde 😢
Zowel thuis als op werk, in de app op de tel gaat het wel goed.

Mooi, graag hoor ik het als er nog leden met het manko kampen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan