Treedt het ook op in een andere browser of in een incognitovenster? Zo nee, dan is het tijd je cookies en cache even te legen van je browser.
Dat is gek, zelf heb ik in Chrome ofwel Edge geen problemen. Kan het zijn dat die nog een updateje nodig hebben?
Ahh, dan worden er dus reclamebannerboefjes toegepast. Ik heb altijd en overal een adblocker, dus misschien is dat nog een uitkomst. Ik heb er namelijk geen last van.Ik heb het probleem soms wel en soms niet, vaak na een update van het Aquaforum. Ccleaner, andere browser, updates allemaal geen invloed. In het verleden werd het vrij eenvoudig opgelost, maar kennelijk is het lastiger tegenwoordig.
Met donateursschap is het weg, dus het heeft hoogst waarschijnlijk met de uitlijning van een reclamebanner of pop up in de css te maken.
Html inspecteren kun je voor een groot deel met bronpagina weergeven. (muisklik rechts en dan op paginabron klik.
Momenteel nog steeds dan? Heb je een screenshot en zijn er meer leden die dit nog hebben?Hier ook 🫣
Momenteel nog steeds dan? Heb je een screenshot en zijn er meer leden die dit nog hebben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.