Ik ben nieuw met het houden van garnaaltjes. Een tijdje heb ik een groep (jonge) citroengarnalen overgenomen van een van de leden hier en die doen het super. Zijn allemaal groot geworden en daar is niks mee aan de hand. Laatst heb ik een stuk of 10 cystal red garnaaltjes toegevoegd en daar is er nu nog 1 van over. Ik dacht dat het kwam doordat het een tijdje zo warm was (misschien had ik ze toen beter niet kunnen kopen) maar deze week is er weer 1 overleden.
Aquarium is ~20L
Temperatuur is 23 graden
NO3 = 10
PO4 = 0.5
pH = 7
De planten komen allemaal uit mijn grote aquarium dus ik denk niet dat daar nog gif ofzo op zou zitten.
Aan de garnalen zelf is niets raars te zien.
Denken jullie dat het door het temperatuurverschil en de warmte komt of misschien iets anders? Ik durf nu niet echt nieuwe te halen voor ik de oorzaak weet want het wordt wel duur (en zielig) grapje zo.
Aquarium is ~20L
Temperatuur is 23 graden
NO3 = 10
PO4 = 0.5
pH = 7
De planten komen allemaal uit mijn grote aquarium dus ik denk niet dat daar nog gif ofzo op zou zitten.
Aan de garnalen zelf is niets raars te zien.
Denken jullie dat het door het temperatuurverschil en de warmte komt of misschien iets anders? Ik durf nu niet echt nieuwe te halen voor ik de oorzaak weet want het wordt wel duur (en zielig) grapje zo.