Momenteel is de snelheid prima schakelen tussen de verschillende topics gaat zonder haperingenZouden jullie kunnen aangeven hoe de snelheid op het forum en/of in de chat is momenteel?
Momenteel is de snelheid prima schakelen tussen de verschillende topics gaat zonder haperingenZouden jullie kunnen aangeven hoe de snelheid op het forum en/of in de chat is momenteel?
Hier is een uitleg van de eigenaar over de topics en hoe het zit.Normaal gesproken, had ik kunnen beschikken over een backup ouder in de tijd, echter door gedoe met de server, en pogingen om de traagheid op te lossen (hetgeen is gelukt), dmv het verwijderen van oude topics, zijn alle oudere aanwezig backups overschreven, is een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest, dat dit proces daardoor onomkeerbaar is geworden.
Voor mij een goede les, maar ik vind het meer dan zonde en jammer dat hierdoor waardevolle info en herinneringen verloren zijn gegaan, waarvoor mijn oprechte excuses!
Dit reglement is al heel oud en van toepassing zolang het AF bestaat als het goed is maar ook dit topic was zoekgeraakt met de problemen van onlangs dus deze is enkel herplaatst maar inhoudelijk niet gewijzigd.Ik zat net het regelement te lezen en toen zag ik dit punt:
"Onderwerpen zoals godsdienst, geloof, evolutie, politiek, racisme en aanverwante onderwerpen worden op dit forum niet toegestaan."
Gaan we nu evolutie beschouwen als controversieel op een forum waar we kleurvarianten van vissen en sluierstaarten enzo kweken?
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ervaar een vervelde eigenschap van de app, namelijk dat het scherm constant draait terwijl dit niet de bedoeling is
Zojuist ff de app op een Android OS telefoon geïnstalleerd. Geen probleem te zien.Ik hoor dit voor het eerst moet ik zeggen. Wellicht hebben meer leden deze ervaring en krijg je hier respons op.
Oops! We ran into some problems.
The requested thread could not be found.
Dit is al een paar dagen zo.AquaForum
No results found.
Nee, heb ik niet gehad.Ik loop er tegenaan dat ik een actueel onderwerp, met updates, niet kan openen. Ook is de topicstarter voor mij niet vindbaar
Ik krijg de volgende meldingen:
Dit is al een paar dagen zo.
Zijn er meer mensen die hiervan last hebben? Heeft dit met een block te maken? Ik zou niet weten waarom trouwens.
Is volgens mij al een hele tijd zo. Een tijd terug was ik de iPad opnieuw aan het installeren en kwam ik niet ingelogd op het forum. De iPad ging zowat over zijn nek en ik zag het batterijpercentage gewoon teruglopen.Vraagje, ik keek net op een andere computer (niet ingelogd) naar wat topics en het viel me op dat werkelijk iedere post een groot reclameblok heeft. En dan vaak tussen posts ook nog een blok en in de onderste balk ook. Zie plaatje.
Is dit al lange tijd zo voor gasten/onbetaalde leden, of is het recent uitgebreid? Ik denk dat je hier veel mensen mee wegjaagt..... 🧐
Bekijk bijlage 369940
Idd. Soort van zoek de posts tussen de reclamesIs volgens mij al een hele tijd zo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.