Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Af een aanmelden misschien? raar dat dit dan de enige melding is die open blijft.

Ik lees net het topic over flagellaten, had er nog nooit van gehoord dus wil de naam kopieren en plakken in google om wat te leren.

Maar nu kan ik geen tekst uit een topicpost meer kopieren? Ik krijg dan een melding rechtsonderin dat het topic beschermd word.
Dit is niet altijd zo geweest toch?

Dit copieer ik dus en het werkt:

k lees net het topic over flagellaten, had er nog nooit van gehoord dus wil de naam kopieren en plakken in google om wat te leren.

Maar nu kan ik geen tekst uit een topicpost meer kopieren? Ik krijg dan een melding rechtsonderin dat het topic beschermd word.
Dit is niet altijd zo geweest toch?

Ik blijf het nogsteeds houden:

gwewrgdthdgf.jpg

Ziet er ook uit als een melding van het forum zelf, heb ik ergens een instelling waarmee ik dat aan en uit kan zetten?

Raar want als ik flagellaten copieer dan kan ik dat in de werkbalk plakken en dan zoekt hij.
Ik zal het de eigenaar even vragen.

Ik heb ondertussen wat random topics aangeklikt, en het lijkt bij mij bij alle topics zo te zijn.

Alle andere zaken zoals handtekeningen, topictitels en de info bij de profielfoto's kan ik nog wel kopieren, maar de tekst uit de berichten zelf niet

Alle andere zaken zoals handtekeningen, topictitels en de info bij de profielfoto's kan ik nog wel kopieren, maar de tekst uit de berichten zelf niet
Dit heb ik gecopieerd en geplakt in google en die zoekt dan gewoon bij mij. Ik heb het bij de eigenaar neergelegd.

Dit heb ik gecopieerd en geplakt in google en die zoekt dan gewoon bij mij. Ik heb het bij de eigenaar neergelegd.

Ik krijg dezelfde melding.
Misschien iets met rechten dat jij het wel kan?

Screenshot_20250512_192819_Chrome.jpg

Wat jullie constateren klopt inderdaad en dit is alleen nog mogelijk voor donateurs en dat had ik dus gemist :sorry:

Hier ook al een paar dagen hoor. Multi quotes maken gaat daardoor niet meer.

Wat jullie constateren klopt inderdaad en dit is alleen nog mogelijk voor donateurs en dat had ik dus gemist :sorry:
Dat is dan jammer (voor mij). Komt de leesbaarheid voor anderen niet ten goede.

Mag ik vragen waarom dat gedaan is?
Kan me geen situatie bedenken waarin dat handig kan zijn

(maakt me verder niet uit ofzo, gewoon nieuwschierig)

Het niet kunnen citeren/kopieëren van een stukje handmatig geselecteerde tekst speelt bij mij (ben donateur) enkel bij Android, sinds gisteren ofzo.
De citeren "knop" voor het gehele bericht werkt overigens wel.

Bij IOS werkt citeren/kopieëren van een stuk handmatig geselecteerde tekst wel goed zoals ik gewend ben/was

Laatst bewerkt:
Het niet kunnen citeren/kopieëren van een stukje handmatig geselecteerde tekst speelt bij mij (ben donateur) enkel bij Android, sinds gisteren ofzo.
De citeren "knop" voor het gehele bericht werkt overigens wel.

Bij IOS werkt citeren/kopieëren van een stuk handmatig geselecteerde tekst wel goed zoals ik gewend ben/was

Ik heb niet geprobeerd op iPad OS en iOS, op Windows werkt het in elk geval niet.

Ik heb niet geprobeerd op iPad OS en iOS, op Windows werkt het in elk geval niet.
Ook hier werkt bij Windows (net zoals bij Android) het handmatig selecteren/citeren van een stuk tekst niet meer en geeft.......
l
1747113272038.png

De citeren "knop" voor het gehele bericht werkt wel.

Bij IOS werkt citeren/kopieëren van een stuk handmatig geselecteerde tekst nog steeds goed zoals ik gewend was.

Is er iets veranderd waardoor de advertenties zeer aggressief gepusht worden?

Ik moet tegenwoordig zo het forum proberen te zien:

Screenshot_20250528_103318_Chrome.jpg

Niet dat ik weet maar ik vraag het na en als oplossing is een addblocker mogelijk of nog beter een donateurschap.

Ik zou een adblocker moeten hebben....🤣

Werd net uit het niets naar een andere site geleid vol reclame, aquaforum werd gewoon weggeduwd, lijkt me niet de bedoeling

Ik zou een adblocker moeten hebben....🤣

Werd net uit het niets naar een andere site geleid vol reclame, aquaforum werd gewoon weggeduwd, lijkt me niet de bedoeling
Firefox mobile heeft m standaard ingebakken zitten

Ik hoor van de eigenaar dat er niks is veranderd de laatste tijd.

Bij mij is er ook niets veranderd aan instellingen, wel vreemd dat dat ineens zo aggresief is dan

Maar even op de PC verder typen, want op mobiel is het forum onmogelijk geworden!

Iemand anders een idee hoe het komt dat nu ineens overal popups vandaan komen tot zelfs aquaforum afsluiten en spam openen toe?

Ik merk het eigenlijk alleen op Android, dezelfde adblocker op mn pc werkt wel

Laatst bewerkt:
Iemand anders een idee hoe het komt dat nu ineens overal popups vandaan komen tot zelfs aquaforum afsluiten en spam openen toe?

Adsense heeft wel veranderingen doorgevoerd de laatste tijd, kan gerelateerd zijn.
Kan nog wel eens agresief zijn maar ook bij mij geldt ik heb een dubbele adblocker dus zie het niet.
Heb ze wel even uit gezet en het forum is middels mobiel inderdaad niet bruikbaar.

Welk device gebruiken jullie beide?

Zijn er meer die meer of agressieve reclame waarnemen?

Heb het op een Samsung met Android, op de PC met windhoos niet

Samsung a35 5g via mobiel internet.
Google Chrome en up to date.

Screenshot_20250528_202625_Chrome.jpg

Over wifi met een Pi-hole die zo goed als alles blokkeert

Screenshot_20250528_202603_Chrome.jpg

Is het een idee om wat calculators voor toevoegingen etc toe te voegen aan het forum?
Verdunning met osmose water, grammen zeezout per liter, bemesting calculator.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan