Af een aanmelden misschien? raar dat dit dan de enige melding is die open blijft.
Dit heb ik gecopieerd en geplakt in google en die zoekt dan gewoon bij mij. Ik heb het bij de eigenaar neergelegd.Alle andere zaken zoals handtekeningen, topictitels en de info bij de profielfoto's kan ik nog wel kopieren, maar de tekst uit de berichten zelf niet
Dat is dan jammer (voor mij). Komt de leesbaarheid voor anderen niet ten goede.Wat jullie constateren klopt inderdaad en dit is alleen nog mogelijk voor donateurs en dat had ik dus gemist![]()
Wat jullie constateren klopt inderdaad en dit is alleen nog mogelijk voor donateurs en dat had ik dus gemist![]()
Het niet kunnen citeren/kopieëren van een stukje handmatig geselecteerde tekst speelt bij mij (ben donateur) enkel bij Android, sinds gisteren ofzo.
De citeren "knop" voor het gehele bericht werkt overigens wel.
Bij IOS werkt citeren/kopieëren van een stuk handmatig geselecteerde tekst wel goed zoals ik gewend ben/was
Ook hier werkt bij Windows (net zoals bij Android) het handmatig selecteren/citeren van een stuk tekst niet meer en geeft.......Ik heb niet geprobeerd op iPad OS en iOS, op Windows werkt het in elk geval niet.
Hier werkt het wel. Ipadosgeselecteerde tekst
dat had ik ook aangegeven, probleem speelt niet bij Appels maar wel bij Windhozen en AndroïdesHier werkt het wel. Ipados
Klopt inderdaad, het is opgelost bij mij voor AndroidAlles is weer als voorheen dus de problemen moeten nu zijn opgelost
Inderdaad.de problemen moeten nu zijn opgelost.
Firefox mobile heeft m standaard ingebakken zittenIk zou een adblocker moeten hebben....🤣
Werd net uit het niets naar een andere site geleid vol reclame, aquaforum werd gewoon weggeduwd, lijkt me niet de bedoeling
Iemand anders een idee hoe het komt dat nu ineens overal popups vandaan komen tot zelfs aquaforum afsluiten en spam openen toe?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.