Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Hier wel. Op iPad en iPhone Dus….
Misschien even uit en inloggen en als het aanhoudt nog een keer melden. Ook cookies opschonen als dat kan.

Geen last van hier.
Hier wel. Op iPad en iPhone Dus….
Misschien even uit en inloggen en als het aanhoudt nog een keer melden. Ook cookies opschonen als dat kan.
heb ik al gedaan vriend. Ook getest op Chrome in Firefox, dus denk niet dat aan mijn kant t probleem ligt.

Laatst bewerkt:
Even testen of de tekst blijft staan met iPhone.

Nee gaat goed hier.

Nou, geen idee dan, ach dan post ik af en toe lekker dubbel… kom ik ook eens hoog in de ranglijst.. 🙂

Nou, geen idee dan, ach dan post ik af en toe lekker dubbel… kom ik ook eens hoog in de ranglijst.. 🙂
Vijf overtredingen leveren een
Sport Yellow Card GIF by Groene ster
op :DD :DD ;))

Geef ff de oplossing dan, o nee dat hoef ik van jou niet te verwachten…..
Nee en dat klopt helemaal maar ja aangezien er verder niemand tot nu last van heeft ben ik bang dat het probleem niet aan deze kant zit. Mocht het aanhouden dan kun je dat altijd melden en andere leden natuurlijk ook.

En is het probleem al opgelost @Fozzy ?

Nog steeds niet zie je? 2x.

Ja erg vreemd en verder lijkt niemand er last va te hebben. Ik leg het in elk geval ff neer bij Marcel.

Ik loop vandaag met regelmaat hier tegenop als ik bij nieuwe ongelezen berichten (belletje rechtsboven) klik.

Schermafbeelding 2026-02-21 124104.png

Ik heb er geen last van Nicole en hoor het graag van andere leden als die dit erkennen.

Ik herken dit ook wel ja. Af en toe komt die melding ook bij mij.

Ik heb dit ook gemeld bij Marcel maar die is nu bezig met een welverdiende vakantie maar hij zal dit dan wel zsm oppakken.

Ik krijg weer reclames ? Dat hoort niet 🫤

ook ik zie veel reclame banners

Dat van de reclame is gemeld beste mensen en ik hoop dat het snel is opgelost.

Zelfs reclame die de AdBlocker doorbreekt.

Zelfs reclame die de AdBlocker doorbreekt.
Ik heb gemeld dat donateurs reclame te zien krijgen terwijl dat natuurlijk niet mag maar dat geldt niet voor leden die geen donateur zijn want die krijgen natuurlijk wel bepaalde reclame te zien.

mbt reclame voor donateurs, ik heb wat gedoe met bepaalde instellingen, net eea aangepast, hoor graag of dit het probleem oplost...

ook ik zie veel reclame banners
mbt reclame voor donateurs, ik heb wat gedoe met bepaalde instellingen, net eea aangepast, hoor graag of dit het probleem oplost...
Bedankt Marcel, voor mij is het opgelost

Dank, hoor meerdere reacties van donateurs dat het nu verdwenen is. Fijn!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan