T
TonHageraats †
Guest
Ik zie dat Marcel aanwezig is, dus mogelijk is hij even ergens mee bezig.Zit er misschien iemand aan de knoppen te draaien? Krijg dit zo ookals ik iedere keer ververs. Device: iPad
Bekijk bijlage 303182
Ik zie dat Marcel aanwezig is, dus mogelijk is hij even ergens mee bezig.Zit er misschien iemand aan de knoppen te draaien? Krijg dit zo ookals ik iedere keer ververs. Device: iPad
Bekijk bijlage 303182
Ok, bedankt 🙂Ik zie dat Marcel aanwezig is, dus mogelijk is hij even ergens mee bezig.
Dat is precies wat ik dacht.Het blijft jammer dat er geen communicatie, doelstelling, tijdspad, start en afgerond meldingen komen, het gebeurd maar, ondanks dat gebruikers dat niet fijn vinden.
Wat is er bijv. aan het YouTube issue gedaan?
Maar dit is puur mijn mening en visie!
Like!zal proberen dit vaker en duidelijker te communiceren!
Er was dinsdag van 19:40 tot 20:25 een storing, niet op onze server, maar ergens in de routering/routers van de provider, waarmee de hele server inclusief alle websites en mail onbereikbaar waren.
Like like likezal proberen dit vaker en duidelijker te communiceren!
Osmose heb ik niet nodig, dus weg ermeeHeb ik ook. Vaste banner van osmose apparaat.
Ik heb nu een reclame voor vetrolverbergende BH's....
Een onderbroek bedoel je?Voor jou dus geen vetrolverbergende Ballen Houders.
Goede morguh....
Een onderbroek bedoel je?
Osmoseapparaat.nl is een sponserMaar dat is toch wel vreemd.
Ik heb zeker weten nog nooit naar een osmose apparaat gegoogled.
En de laatste keer dat ik naar een vetrol BH heb gezocht is echt maanden geleden.
(Dat moeten jullie dan maar van me geloven)
Bovendien wis ik mijn cookies zeer regelmatig.
Een zeer belangrijke sponsor.Osmoseapparaat.nl is een sponser
Dat weet jij zo zeker? Misschien zocht ik op internet of een serie beschikbaar is op netflix. Of wil ik mijn huis beveilgen door veritas?Hier zijn de advertenties ook echt niet relevant. Van Veritas tot Netflix, want nochtans door niemand hier opgezocht wordt.
Omdat ik sinds kort alleen woon en hier dus niemand anders op het internet iets kan zoeken, en veritas is een kledingwinkel...Dat weet jij zo zeker? Misschien zocht ik op internet of een serie beschikbaar is op netflix. Of wil ik mijn huis beveilgen door veritas?
Dan gaat het AF binnenkort niet meer te zien zijn in de zoekresultaten, want er zijn bijna geen andere advertenties dan deze......Google's nieuwe speerpunt wordt CLS Cummulative Layout Shift....websites met verspringen inhoud worden in de zoekresultaten gestraft. Aquaforum heeft helaas heel veel verschuivende delen wat de bruikbaarheid sterk verminderd....
Vandaag op de mobiel een poging gedaan om te reageren op een bericht....nou, dat valt nog niet mee....de advertenties drukken het reactie veld herhaaldelijk weg en zijn niet knap te sluiten. Sluit je hem uiteindelijk wel, schuift het chat venster in beeld.... laat dan maar zitten, ga wel wat anders doen.
Google's nieuwe speerpunt wordt CLS Cummulative Layout Shift....websites met verspringen inhoud worden in de zoekresultaten gestraft. Aquaforum heeft helaas heel veel verschuivende delen wat de bruikbaarheid sterk verminderd....
https://veritassecurity.nlOmdat ik sinds kort alleen woon en hier dus niemand anders op het internet iets kan zoeken, en veritas is een kledingwinkel...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.