Wat is er nieuw

Nieuwe pomp maakt herrie!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Thomass
  • Startdatum Startdatum
Heb ook voor deze pomp gekozen omdat ik ivm corona bijna geen werk meer heb en dus bijna geen geld meer verdien. Een dure pomp zit er niet in.....
Retour sturen, geld terug vragen door niet geleverde kwaliteit en dan op mp een tweedehands eheimpomp kopen

Dat was geen goed plan, nu kan die zijn warmte niet kwijt en heb je verhoogde kans op brand en dan ben je nog veel verder van huis

Heb mijn eheim pomp een half jaar geleden ook geïsoleerd en dat gaat goed

Dat was geen goed plan, nu kan die zijn warmte niet kwijt en heb je verhoogde kans op brand en dan ben je nog veel verder van huis
Niet overdrijven.... een pomp is normaal 10-15 Watt, en naar het schijnt loopt er water door.
(bij mij toch)

nu zie ik dat deze 55 Watt is, dat is enorm veel....
Die gaat stroom verbruiken.... 120 € per jaar....

Heb ook voor deze pomp gekozen omdat ik ivm corona bijna geen werk meer heb en dus bijna geen geld meer verdien. Een dure pomp zit er niet in.....
Alles wat je doet is jouw keuze, je hoeft je echt niet te verantwoorden daarvoor hoor. Veel succes verder!

Ik zie bekende Amerikaanse youtubers met enige regelmaat Sunsun potfilters gebruiken. Het zal niet het neusje van de zalm zijn, maar ach... Er wordt tegenwoordig zoveel in China gemaakt, dus als dat het probleem is... De reactie van zo'n winkeleigenaar snap ik ergens dan ook wel weer, want hij heeft er waarschijnlijk geen verdienmodel aan. Of zouden er ook fysieke winkels zijn die deze sunsuns verkopen?

Alles wat je doet is jouw keuze, je hoeft je echt niet te verantwoorden daarvoor hoor. Veel succes verder!

Tja, als de pomp doet wat hij moet doen is het allemaal prima, stroming is wel super! Hij blaast nog net niet mn hele bak door. 3 weekjes wachten en hij zit vol met goeie bacteriën. Tot nu toe alleen maar voordelen behalve het geluid maar nu niks meer te horen ivm de isolatie en een eerder antwoord van een forumlid; naarmate hij langer draait word ie stiller. Dan haal ik de isolatie gewoon weer weg😉

Het water dat door de pomp stroomt neemt eventuele overtollige warmte graag op hoor.
En de meeste externe filters hebben trouwens een "automatische zelfblusfunctie" denk ik. ;)):br:
In het ergste geval staat er boven een filter meestal ook nog een bakje water om de brandende onderkast te blussen indien nodig.
:DD

Nou, dat denk ik toch niet. Er stroomt water door zo'n ding wat de warmte wel afvoeren zal. Bovendien zitten er ook altijd ruimtes tussen het rotorhuis in de kop zodat er weinig kans is op oplopende warmte.

Nou, dat denk ik toch niet. Er stroomt water door zo'n ding wat de warmte wel afvoeren zal. Bovendien zitten er ook altijd ruimtes tussen het rotorhuis in de kop zodat er weinig kans is op oplopende warmte.

Pfff gelukkig

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan