Wat is er nieuw

Nieuwe uitdaging(kje)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hoekie
  • Startdatum Startdatum
Reactie ook even bij het juiste onderwerp gezet 😉

Als ze net zo werken als mijn Superfish Start 30 dan gaan de lampen alleen aan of uit, geen zonsop- of ondergang of iets dergelijks.
Heb jij dit ook zo ingesteld of heb je er iets aan/tussen om toch het licht te regelen? Ik weet trouwens helemaal niet of dat mogelijk is bij deze lampen.

Ja heb er een tijdschakelaar tussen maar heb al een controler gezien voor deze lampen. Kosten rond de 20 euro.
Ff copy paste:

Super Fish - Retro LED Controller Timer voor retroled lampen en expert aquaria Retro LED Zonsopgang Start en tijdklok controller in één. Uitleg De Super Fish Retro LED controller schakelt het licht automatisch aan en uit op de door u gewenste tijden. Tevens simuleert de Retro LED controller de natuurlijke zonsopgang, het licht start langzaam op in 30 seconden van uit naar volle sterkte. De tijdinstelling is eenvoudig te personaliseren.

Edit: zie dat er 2 Types zijn. Deze en de plus versie. De plus kun je zonsopgang en ondergang tot 10 minuten instellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Yes had ze ook gezien. De eerste versie schijnt wel zonsopgang te kunnen doen maar doet het licht 's avonds wel ineens uit. Ik heb begrepen dat de plus versie dat wel kan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan