Wat is er nieuw

Nieuweling Nico

Nico80

Active member
Lid geworden
19 maart 2025
Leeftijd
42
Oh dit is een mooi moment om mezelf ook even voor te stellen.
Ik ben Nicolaas en ben dit geworden van dit forum. Ik moet zeggen ik vermaak me nou al. Ik heb een 14 jaar geleden een aantal bakken gehad met veel verschillende soorten vissen een hoop ervaring opgedaan, ben sinds kort weer begonnen en ik heb nou een bak draaien die heb ik opgehaald en daar heb ik de vissen van moeten redden en een andere die is nou aan het indraaien voor de tweede dag.

Bijlagen

• 1742401341231941119816533834396.jpg
    1742401341231941119816533834396.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 33
  • 17424013822874159495589068857843.jpg
    17424013822874159495589068857843.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 30
Welkom Nico!

Welkom Nico.

Dat komt vanzelf goed en anders vraag je maar 👍.

Oh ja daar ben ik die bang voor. Ik ben toch wel van het lezen en als ik dan niet zie waar ik commentaar op heb dan plaats ik dat meestal wel en dan krijg ik daar vanzelf wel iets op terug.

Welkom.

Dank je wel. Het is wel een kunstje om hier een beetje wegwijs te worden.
Dat is het mooie van een forum Nico, wat de een niet weet wordt aangevuld door een ander.

Welkom terug in de hobby, meteen ook bezig met een goede nieuwe opstart. En welkom, veel plezier op het forum. Vooral meelezen en vragen stellen kan ook jou verder helpen.

Ik ben facebookgroepen gewend en dat is toch echt een ander slag vol, die zijn vaak niet ingelezen doen het alleen maar op hun eigen manier want dat is de beste manier en ze nemen vaak niet aan wat je wat je ze vertelt veel ook wel hoor. Maar het is toch anders.

Nou ik had vast Facebook aangemaakt toen mijn ex daarvoor de kerst vandoor ging omdat ik gewoon weinig te doen had.
Maar daar heb ik wel driekwart van mijn samen verzamelingen aan aquarium spullen en dergelijke bij elkaar weten te verzamelen.
Hier de voordeel heeft ze een nadeel.

Het ergste vind ik dat mensen gesprekken beginnen en dan geef je antwoord en dan maken ze het gesprek niet af Ja uren later of dagen later gewoon onbeschoft vind ik persoonlijk.

Het ergste vind ik dat mensen gesprekken beginnen en dan geef je antwoord en dan maken ze het gesprek niet af Ja uren later of dagen later gewoon onbeschoft vind ik persoonlijk.
Jammer om te horen (lezen) van je ex. Lijkt me nooit een leuke tijd om mee te maken.

Ik ben zelf amper actief of geef amper informatie op Facebook. Maar ik begrijp je heel goed. Ik denk ook dat Marketplace beter is wellicht dan marktplaats. Ik ben zelf jarenlang een Forum Expert geweest bij Simyo en 1 van de beste methoden is ook om altijd te denken - Het zijn maar wat letters op een scherm. 🙂 En ja, ik heb ook aan dit forum moeten wennen. Negeren wil ik niks van weten, die knop ken ik niet. :DD:sorry:

Ik heb het meer niet dan wel op bijvoorbeeld mijn telefoon en dan nog installeer ik dan Facebook Lite.
Dat vraagt veel minder geheugen op je telefoon.

Gelukkig kan ik je verzekeren dat op dit forum een terugkoppeling erg goed gedaan wordt mede door verschillende helpende handen.

Laatst bewerkt:
Ik ga zo kijken of er neocard zijn lokale viss broer en mijn kleine bakjes aan de waterwaardes goed om ze daar in te kunnen doen ik moet alleen even een berg pleintje erbij doen. Ik was namelijk uiteindelijk ook gaan kweken en een grote aantal in mijn bak doen als als Ja mijn vuilnisploeg. Heb je misschien nog enige iets advies wat ik misschien kan doen of misschien niet aan hebben gedachten voordat ik garnalen meenemen en bakstop

Wanneer het over garnalen gaat dan geloof ik dat @BlupGup je daar ook het een en ander over kan vertellen dus heb ik ff zijn mention geplaatst. Wat ik wel weet is dat garnalen idd een goede schoonmaakploeg is dus ik zou ze een goede arbeidsovereenkomst aanbieden met goede arbeidsvoorwaarden. 😀
Ohja, en Japonica XL garnalen zijn ook bekend als algeneter.

Ik heb zelf een aantal japonica schat en een aantal waterhanden maar ik ben nog nooit begonnen aan aan de kleine garnaaltjes want ik had echt een labello in de bak en boezeman regenboog zalmpjes en diamantveraam is het was echt best grote bak.

Welkom. Veel plezier met deze mooie hobby!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan