Hoe gaat het nu met de groep Alwin?
Btw, wij krijgen morgen in de ingedraaide Expert30 de Yellow King Kong van Jurn.
Btw, wij krijgen morgen in de ingedraaide Expert30 de Yellow King Kong van Jurn.
tuinkabouter zei:leuk bakje geworden zeg 😉
mooie inspiratie voor mijn 54L bakje als ik hem ga rescapen 😛
geef je EI dosering? zo ja hoe hoog is je ijzer?
jessicapilon zei:Ziet er mooi uit Alwin. Op hoeveel milligram co2 zit je nu dan?
tuinkabouter zei:ahha, ik denk niet dat profito een micro vergiftiging te weeg kan brengen..
met EI kan het namelijk zo zijn dat bij de maximale dosering de ijzer concentratie te hoog oploopt en je planten daardoor zeer slecht gaan groeien, of zelfs afsterven..
jessicapilon zei:Ik denk dat je bodem best veel vasthoud want als je maar 1/4 ververst maar wel 20/2 steeds toevoegt dan zou anders de nitraat/fosfaat vrij hoog liggen. Welke gradatie heb je in deze bak want de hoge gradaties kunnen vaak moeilijk tegen "te" hoge waarden.
tuinkabouter zei:http://www.aquariumbemesting.nl/nl/background-information/gebreksverschijnselen
is dan eerder fosfaat waar je een tekort aan hebt lijkt het op..
jessicapilon zei:Ziet er mooi uit Alwin. Op hoeveel milligram co2 zit je nu dan?
jessicapilon zei:Ik heb het ook gehad maar kreeg het van iemand en daar zat al wat draadalg in dus heb het daarna maar weer weggedaan.
Sanneke80 zei:Wat een bak Alwin!
Je hebt flink gesnoeid zie ik 😉
Nu komt de hardscape er wat beter uit dat vind ik erg mooi.
jessicapilon zei:Erg mooi zo weer Alwin. Heb je geen last dat er vuil tussen dat dichte veld gaat zitten??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.