Ja was wel iets van zeoliet zei de verkoper. Maar inderdaad de beveiliging tegen alg is ook fijn 🙂 hs aqua heb ik gekocht. Maar ik ben in ieder geval blij 🙂Hmm vreemd. Je had toch last van nitriet en ammonia? Ik vrees dat Patrix gelijk heeft gekregen. Waarschijnlijk was het zonder iets te doen ook wel goed gekomen maar nu ben je natuurlijk wel volledig beveiligd tegen algen. (Grapje).
Al zou een alg 'control' middel wel iets van zeoliet kunnen zijn die tijdelijk ammonia en nitriet opneemt maar dit zal alleen tijdelijk werken. Weet je welk middeltje je precies hebt gekocht, merk etc?
De waardes zijn nu goed dus vind het nu goed. In ons nieuwe huis krijgen we een groot aquarium 🙂Maar zeoliet gaat mijn inziens niet de oplossing voor je probleem.
Het enige wat echt je no2 en nh3/4 op gaat lossen is een passend aquarium aan te schaffen voor je visbestand of je vissen elders onder brengen en enkel garnalen te gaan houden
Ongetwijfeld.De waardes zijn nu goed dus vind het nu goed. In ons nieuwe huis krijgen we een groot aquarium 🙂
Ach ja houd je bezig.. maar hier is het echt zoOngetwijfeld.
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik hoorde dat er een groter aquarium kwam of dat men ging verhuizen en een grotere bak kreeg dan had m’n 2m bak een reefer geweest ipv een zoetwater
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.